شناسهٔ خبر: 167473 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سردمداران FATF همان‌هایی هستند که برای ریختن بمب بر سر ملت ایران، سوپراتاندارد به صدام می‌دادند

حسن نوروزی عضو فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه پیوستن به FATF هیچ سودی برای ما ندارد، گفت: گردانندگان اصلی FATF همان کسانی هستند که به صدام هواپیمای سوپراتاندارد می‌دادند تا با آن بمب بر سر مردم ا یران بریزد.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی  با انتقاد از تلاش‌ها برای پیوستن به  FATF گفت:‌ هر ارتباط اینچنینی مانند  FATF  و قبول تعهدات آن نه تنها هیچ سودی برای ما ندارد بلکه به ضرر مملکت ما است.

وی افزود: کشورهای غربی با خوی استکبارستیزی ملت ایران مشکل دارند و به خاطر مبارزه جمهوری اسلامی ایران با امپریالیسم غربی‌ها با آن مخالفند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: غربی‌ها همیشه برای از بین بردن اسلام و جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند چرا که آنها برنمی‌تابند که کشور و نظامی به نام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان باشد و لذا آنها از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون با ما مبارزه داشتند و حال هم مبارزه می‌کنند.

نوروزی خاطرنشان کرد:  FATF و CFT و امثالهم بهانه‌ای برای سلطه بر ایران است والا سردمداران کشورهایی که خود حامی اصلی تروریست در جهان بوده و هستند چگونه می‌توانند با تأمین مالی تروریسم مقابله کنند.  

وی افزود:‌گردانندگان اصلی  FATF همان کشورهایی هستند که به صدام سلاح می‌دادند و از جمله فرانسه که به صدام هواپیمای سوپراتاندارد می‌داد تا با آن بمب بر سر ملت ایران بریزد و آشکارا از صدام جنایتکار حمایت می‌کردند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: کدام عقل سلیم قبول کند این جنایتکاران مقابله با تأمین مالی تروریسم را رهبری کنند.

نوروزی خاطرنشان کرد:‌  FATF  و امثالهم برای نفوذ در سیستم مالی کشورهای مستقلی مثل ایران است تا به این بهانه اطلاعات مالی ما را بخواهند به دست بیاورند و الا اگر حمایتی از تروریسم و گروه‌های تروریستی باشد توسط خود همین گردانندگان  FATF انجام می‌شود.

وی افزود:‌ این آقایان که امروز دم از مقابله با تأمین مالی تروریسم می‌زنند پس از ناکامی‌شان در شکست ایران در جنگ تحمیلی رژیم صدام و حمایت‌هایی که در این جنگ از رژیم بعث داشتند به تأسیس گروه‌های تروریستی مثل القاعده، طالبان و داعش را در کشورهای همسایه پرداختند و حمایت‌های گسترده مالی و تسلیحاتی از آنها به عمل آوردند که البته برای ضربه زدن به کشور ما از این طریق هم شکست خوردند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت:‌ سؤال اینجا است امروز اعضای منافقین به عنوان یک گروهک تروریستی در کجا هستند و چه کشوری از آنها حمایت می‌کند. می‌بینیم کشور فرانسه با آن همه ادعای آزادی و حقوق بشر پذیرای این تروریست‌ها است و ضمن پذیرش‌شان به صورت گسترده از آنها حمایت می‌کند.

نوروزی خاطرنشان کرد:‌ ما باید راه موفقیت‌مان را در تکیه به توان داخلی‌مان جست‌وجو کنیم. عضویت در اینگونه نهادهای بین‌المللی هیچ سودی برای ما ندارد چرا که گردانندگان اصلی آن کسانی هستند که هیچ سر سازگاری به جمهوری اسلامی ایران ندارند و البته ما هم نمی‌توانیم با آنها به خاطر جنایاتی که علیه‌مان داشته‌اند سازشی داشته باشیم.

وی افزود: یادمان باشد که همین جوان‌های ایرانی بودند که ماهواره به فضا فرستادن و پیشرفت‌های علمی و تکنولوژیکی را در کشور رقم زدند و واکسن کرونا را ساختند. همین جوان‌ها می‌توانند اقتصاد کشور را هم سامان بدهند.

نظر شما