شناسهٔ خبر: 167442 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

دستگاه نظارتی موانع پیش روی رونق اشتغال و توسعه صنعت را به مجلس اعلام کند

اکبری تالار پشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید باید مدل رقابتی در جامعه شکل گیرد تا شهرک‌های صنعتی دولتی و شهرک‌های صنعتی خصوصی فعالیت خود را تقویت کنند.

به گزارش «نماینده»، عزت اله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  با اشاره به بازدید از شهرک لبنیاتی میهن، گفت: هدف مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی رفع موانع تولید و ایجاد رونق اقتصادی در کشور است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید دستگاه‌های نظارتی موانع موجود برای رونق اشتغال و توسعه صنعت را به مجلس اعلام کنند، افزود: برای شناسایی موانع و حل آنها، نیاز است دستگاه‌ها این موانع را به مجلس اعلام کنند تا در قوانین تجدیدنظر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باید مدل رقابتی در جامعه شکل گیرد تا شهرک‌های صنعتی دولتی و شهرک‌های صنعتی خصوصی فعالیت خود را  تقویت کنند، اضافه کرد: کشور نیازمند برنامه ریزی استراتژیک در حوزه اشتغال و صنعت است تا زمینه فعالیت برای تولید کنندگان و سرمایه گذاران تسهیل شود.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مجلس آمادگی دارد تا قوانین زائد را حذف یا اگر نیاز به قوانین جدیدی است، آن را تصویب کند، ادامه داد: همه ما برای رونق اقتصادی کشور تلاش می کنیم و اگر نیاز به کمک مجلس بود ورود خواهیم کرد. /

نظر شما