شناسهٔ خبر: 167427 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

غربی‌ها فقط به صدور بیانیه اکتفا می‌کنند!

«احمد علیرضابیگی» نماینده تبریز در حاشیه بازدید از تحریریه «نماینده» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران به همه تعهدات خود در برجام عمل کرد، اما طرف‌های مقابل به هیچ کدام از تعهدات خود پایبند نبودند و فقط به صدور بیانیه و شعار اکتفا می‌کنند.

به گزارش «نماینده» احمد علیرضا بیگی به بیانیه مشترک وزرای خارجه ایران و ۱+۴ درباره برجام اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به تمام تعهدات خود براساس برجام عمل کرده و شاید بیش از چندین بار آژانس بین‌المللی به این موضوع اذعان داشته است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: طرف‌های غربی در انجام تعهدات خود اغماض کردند و ما هم متناسب با ظرفیتی که برجام فراهم کرده بود اقداماتی را برای کاهش انجام تعهدات خود انجام دادیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی اقدام انجام شده در قبال بدعهدی‌های اروپا از سوی دولت را کافی نمی‌دانست و در همین راستا توقف پروتکل الحاقی را با پیش بینی کرد تا چنانچه در یک بازه زمانی مشخص طرف غربی به تعهدات خود عمل نکرد؛ اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی متوقف شود.

وی اظهار کرد: طرف غربی می‌بایست به تعهدات خود پایبند باشد و بگوید چه اقداماتی در برجام انجام داده است.

علیرضا بیگی عنوان کرد: غربی‌ها به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکردند و سیاست‌های آمریکا را دنبال می‌کردند و فقط ما را با وعده و وعید سرگرم کردند که این اقدام فقط بدعهدی آنها را متذکر می‌شود

نظر شما