شناسهٔ خبر: 167426 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

دولت به جای مقابله یا تفسیر به رأی، برای اصلاح بودجه با مجلس همکاری کند

رضا حاجی‌پور  عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن انتقاد از بودجه ۱۴۰۰ از دولت خواست به جای تفسیر به رأی با مجلس برای اصلاح بودجه همکاری کند.

به گزارش «نماینده»  رضا حاجی پور در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۳ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: بودجه کل کشور برنامه یکساله کشور و مردم است که باید از دقت و استحکام برخوردار باشد، حال که عدم دقت به استحکام آن بر همگان به ویژه متخصصان روشن است، انتظار می رود دولت به جای مقابله یا تفسیر به رأی، رویکرد همکاری با مجلس شورای اسلامی برای اصلاح بودجه اهتمام بورزد.

نماینده مردم آمل در مجلس یازدهم درتذکر به وزیر صمت اظهار داشت: برای تامین میوه شب عید، طی نامه ای از معاون اول رئیس جمهور خواستار عدم صادرات مرکبات شده ام، چرا که این امر موجب از بین رفتن محصولات باغداری می شود.

وی بیان کرد: وزارت کشور درخصوص پسماند شهرستان آمل که به بحران رسیده است، اقدام کند و همچنین خروج هر چه سریعتر محیطبانان تهران از منطقه پلور شهرستان آمل، رقم بزند.

این نماینده مجلس خطاب به وزیر نیرو گفت: خواستار رسیدگی به عدم پیشرفت سد هراز و همچنین جلوگیری از اقدام مجدد انتقال آب رودخانه هراز به سمت تهران از منطقه لاسم و پلور هستم. همچنین وزارت جهاد کشاورزی توضیح دهد که چرا نباید برای برنج متولی داشته باشیم، از این رو درخواست جلسه فوری مجمع نمایندگان استان مازندران با وزیر جهاد کشاورزی را دارم.

نماینده مردم آمل در مجلس تاکید کرد: با وجود اینکه استان مازندران خدمات ملی می دهد، بودجه استانی دریافت می کند، از این رو خواستار افزایش بودجه این استان هستم.

نظر شما