شناسهٔ خبر: 167425 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

وجود ۳ هزار کوچه خاکی مردم بم را نگران کرده است/ قول مسئولان برای آسفالت کردن معابر خاکی

غضنفرابادی43 نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: وجود ۳ هزار کوچه خاکی مردم بم را نگران کرده که مسئولان قول آسفالت آن ها را در مدت زمان قابل توجهی داده اند.

به گزارش «نماینده» موسی غضنفرآبادی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۳ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی گفت: به ایام ۵ دی ماه نزدیک می شویم که یادآور حادثه زلزله تلخ بم است، در این روز تعداد زیادی از مردم مجروح و تعدادی به رحمت الهی پیوستند. از خداوند متعال برای تمامی جانباختگان رحمت و غفران الهی را مسئلت می کنم.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کوران غم و غصه دو روز پس از زلزله، مقام معظم رهبری در کنار مردم حاضر شد که مسکنی بر دردها و آلام مردم بود، با همه غم و غصه ها شور و شعف را می توانستیم در بین مردم ببینیم.

وی با اشاره به اینکه سخنان حکیمانه و امیدوارانه مقام معظم رهبری عزم و امید را در مردم تقویت کرد، ادامه داد: از آن زمان ۱۷ سال می گذرد و بم به لطف خداوند و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، حمایت های مقام معظم رهبری و تلاش مسئولان از دل ویرانه ها به شهری مستحکم تبدیل شده و آماده پذیرایی از میهمانان و گردشگران است.

غضنفرآبادی با تاکید بر اینکه نگرانی مردم بم وجود ۳ هزار کوچه خاکی در این شهر است که با پیگیری مسئولان از جمله استاندار و حمایت وزیر راه و شهرسازی قول مساعد آسفالت آن در مدت زمان قابل توجهی داده شده است، عنوان کرد: از حمایت های معاون اول رئیس جمهور، معاون توسعه روستایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه در مساعدت برای حل مشکلات مردم بم و تامین اعتبار برخی طرح ها تشکر می کنم.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور حل مشکلات کارخانه های خودروسازی بم اقدام عاجلی انجام دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما