شناسهٔ خبر: 167406 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات43 تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور/ نمایندگان خواستار رسیدگی به افزایش نرخ قبوض برق شدند

 به گزارش «نماینده» علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۳ دی ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر به همراه ۹ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تأمین اعتبار جابه‌جایی خطوط برق، آب و گاز جهت ساخت پل شهرک الکترونیکی خمینی‌شهر

- تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت افزایش ظرفیت ۴ برابری متقاضیان طرح مسکن ملی در شهرستان خمینی‌شهر.

- تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر به همراه ۷ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تأمین اعتبار جهت ساخت مبادی ورودی و خروجی شهرک حمل و نقل خمینی‌شهر.

- تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور: ضرورت تسریع سازمان‌ها و مجموعه‌ها در انجام تکالیف در خصوص عملیاتی کردن نقشه ایمنی راه‌ها. همچنین تذکر به وزیر ورزش و جوانان: ضرورت حمایت از مجموعه‌های ورزشی آسیب‌دیده در ایام شیوع کرونا.

- تذکر محمد وحیدی نماینده بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان به همراه ۱۶ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: ضرورت تأمین نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی لازم در مراکز بهداشتی – درمانی شبانه روزی.

- تذکر علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مسجدسلیمان و لالی و هفتگل و اندیکا به همراه ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم رسیدگی به آلودگی پساب و فلورهای شرکت‌های نفتی زیرمجموعه وزارت نفت در روستاهای حوزه انتخابیه و نابودی زمین‌های کشاورزی و تهدید سلامت مردم آن منطقه.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه و برخوار به همراه ۳۲ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به افزایش چند برابری قیمت برق برخلاف افزایش ۷ درصدی اعلام شده در ابتدای سال ۹۹.

- تذکر ولی اسماعیلی نماینده گرمی به وزیر نیرو: لزوم اختصاص حقابه استان اردبیل و مغان از رودخانه ارس و رسیدگی به تبعات اجتماعی انتقال آن به شهرستان دیگر.

- تذکر مهدی طغیانی نماینده اصفهان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم پیگیری مستمر اجرای قانون بودجه در زمینه الزام پزشکان، وکلا و سایر رسته‌های مصرحه در قانون استفاده از کارتخوان به خصوص در شرایط بیماری کرونا.

- تذکر ابراهیم رضائی نماینده دشتستان به وزرای دادگستری و صنعت، معدن و تجارت: لزوم کنترل گرانی لاستیک و قطعات خودرو.

- تذکر سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده  تبریز و آذرشهر و اسکو به همراه ۱۶ نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم رسیدگی به عمل نکردن شرکت ایران خودرو به تعهدات خود در خصوص شرکت ایران خودروی تبریز و ممانعت از فعال کردن ظرفیت خط خالی.

نظر شما