شناسهٔ خبر: 167361 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

با اصلاحات بودجه سال آینده، ریل اقتصاد سیاسی کشور را به نفع معیشت تغییر می دهیم

قالیباف 1 رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فداکاری ها مقدمه پیروزی ها هستند و اگر کسی از حق خود نگذرد، اتفاقی رخ نمی دهد، ادامه داد: ایثارگری یعنی اینکه فردی بیش از وظیفه از حق خود گذشت کند.

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف در دیدار با اعضای فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در کشور از طرف مردم زیر سوال هستیم، مردم از بُعد کارآمدی در کشور ناراضی هستند و چون جامعه ما دینی است، در اولین نگاه این عدم رضایت را پای دین می نویسند.  

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جامعه ایثارگری پای این انقلاب ایستاده و هزینه مادی و معنوی در این راه داده است، ادامه داد: اولین دغدغه ما به عنوان جامعه ایثارگری این است که مجلس یازدهم باید علمدار فهم مشترک در حل مشکلات باشد، زیرا بیش از دیگران احساس مسئولیت دارد.  
وی با بیان اینکه فداکاری ها مقدمه پیروزی ها هستند و اگر کسی از حق خود نگذرد، اتفاقی رخ نمی دهد، ادامه داد: ایثارگری یعنی اینکه فردی بیش از وظیفه از حق خود گذشت کند

وی همچمنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما وارث دیوان سالاری و نظام بروکراسی یکصد ساله گذشته هستیم که هیچ نسبتی با فقه امام خمینی (ره) که به قلب مردم آوردند، ندارد.  

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه مجلس یازدهم علی رغم وجود تمامی مشکلات توانسته با تصویب طرح راهبردی رفع تحریم ها، مسیر حوزه سیاست خارجه را در مسیر انقلاب قرار دهد، تصریح کرد: با اصلاحات بودجه سال آینده، ریل اقتصاد سیاسی کشور را به نفع معیشت و محرومیت زدایی تغییر می دهیم.

وی تاکید کرد: اگر جامعه ایثارگری در مجلس به فهم مشترک و روش اجرای واحد برسد، مجلس در رأس امور قرار می گیرد و اگر تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده، به دلیل نبود اراده  آن بوده است.
 قالیباف همچنین با تاکید بر اینکه مجموعه جبهه انقلاب در حوزه رسانه ضعیف است، گفت: جبهه مقابل با سیستم زنجیره ای اهداف خود را پیگیری می کند، اما ما جمعی و با اولویت بندی عمل نمی کنیم.

نظر شما