شناسهٔ خبر: 167349 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

ما همواره قدردان زحمات و تلاش های کادر سلامت و پرستاران عزیز هستیم.

محمد بیگی محمدبیگی با تاکید بر اینکه در این شرایط حساس پرستاران و کادر درمان با ایثار و از خودگذشتگی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند گفت: ما همواره قدردان زحمات و تلاش های کادر سلامت و پرستاران عزیز هستیم.

به گزارش «نماینده» فاطمه محمدبیگی دبیر کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روزپرستار در جمع مدافعان سلامت و پرستاران پرتلاش چندین بیمارستان از جمله شهدای آبیک، رحیمیان الوند، شفا یحیاییان تهران و بیمارستان شهید معیری تهران (به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی) حاضر شد و ضمن خداقوت به یکایک آنها، پای درددل و واگویه های آنها نشست.  

دکتر محمدبیگی با تاکید بر اینکه در این شرایط حساس پرستاران و کادر درمان با ایثار و از خودگذشتگی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، از پیگیری مجددانه خود و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان برای به نتیجه رسیدن مطالبات مدافعان سلامت گفت و تاکید کرد: ما همواره قدردان زحمات و تلاش های کادر سلامت و پرستاران عزیز هستیم.

همچنین نمایندگان دکتر محمدبیگی نیز در بیمارستان های ولایت و رازی قزوین حاضر شده و ضمن رساندن سلام گرم دکتر محمدبیگی، از زحمات پرستاران عزیز تقدیر کردند.

نظر شما