شناسهٔ خبر: 167303 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

معرفی برندهای معتبر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی

علاوه بر یخچال و فریزر، ماشین های لباسشویی نیز به یکی از رایج ترین و ضروری ترین لوازم های خانگی تبدیل شده اند که امروزه در اکثر خانه ها دیده می شود. ماشین های لباسشویی همان وسیله هایی بودند که به عنوان بهترین ابزار برای شستن ماشین لباسشویی ها شناخته می شوند. آن ها یکی از اصلی ترین نیازهای انسان ها در این عصر را، که شستن لباس ها و همین طور پارچه های کثیف است، برآورده می کند. ماشین های لباسشویی می توانند لباس ها را با کم ترین زحمت و در سریع ترین زمان ممکن، شستشو دهند.

به دلیل استفاده های گسترده ای که از ماشین لباسشویی در همان ابتدا ساخته شدنش شد، کارخانه های تولیدی و شرکت های بسیاری تولید این کالا در طرح های متفاوت را آغاز کردند و همین امر سبب شد که در حال حاضر طرح ها و برندهای گوناگون و گسترده ای از ماشین های لباسشویی در دسترس مردم قرار بگیرد.

در ادامه، چند برند و مدل مشهور از ماشین لباسشویی ها معرفی شده است.

ال جی

برند ال جی یکی از همان برندهای مشهوری است که کم تر کسی به خصوص در ایران پیدا می شود که آن را نشناسد. برند ال جی یکی از همان برندهایی است که در تولید اکثر دستگاه ها و به خصوص لوازم خانگی، تبحر داشته و شهرتی را برای خود رقم زده است. تکنولوژی ساخت ماشین های لباسشویی ال جی طوری طراحی شده است که علاوه بر شستن لباس ها به صورت دقیق و همین طور لکه بری آن ها، می تواند تا 36% در مصرف انرژی صرفه جویی کند.

سامسونگ

ماشین لباسشویی های سامسونگ  در دو طرح درب از جلو و درب از بالا تولید و عرضه می شوند. یکی از ویژگی های برتر ماشین لباسشویی های سامسونگ، توانایی آن ها در انجام شستشوی لباس ها در کوتاه ترین زمان ممکن است.

الکترولوکس

برند الکترولوکس، یک برند سوئدی است. این برند معروف و محبوب سوئدی، از سال 1902 تا به حال توانسته است ماشین لباسشویی های مختلفی را برای انواع و اقسام نیازها و نوع استفاده های متفاوت تولید کرده است. این شرکت، کارخانه های تولیدی مختلفی در کشورهای دیگر اروپایی و آسیایی نظیر سوئد، و تایلند تاسیس کرده است و محصولاتش را در آن کشورها و همین طور بسیاری از کشورهای دیگر، عرضه می کند.

جنرال الکتریک

برند آمریکایی جنرال الکتریک را می توان به جرات یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید ماشین لباسشویی دانست. یکی از افتخارات و موفقیت های این شرکت در زمینه تولید ماشین لباسشویی هایی بود که با بالاترین سرعت و با کم ترین مصرف انرژی کار می کنند.

مدیا

مدیا یکی از برندهای موفق چینی در زمینه ساخت و عرضه محصولات الکترونیکی است که ماشین لباسشویی های خوبی تولید می کند. این شرکت به دلیل محصولات با کیفیت و فوق العاده ای که تولید می کند، موفق به ارائه محصولات خود در 200 کشور خارجی دیگر شد. همچنین این شرکت بزرگ، دارای بیش از 60 شعبه در کشورهای دیگر است. این شرکت همواره سعی در ساخت محصولاتی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا دارد و سال ها پیش توانست یکی از اولین ماشین لباسشویی های تمام اتوماتیک را تولید کند.

بوش

برند بوش، یکی از برندهای آلمانی موفق است که علاوه بر محصولات بی نظیر و با کیفیت بالا، خدمات خوب و مطمئنی را هم ارائه می دهد. با وجود این که این شرکت در ابتدای فعالیت خود تنها در زمینه ساخت لوازم جانبی خودرو فعالیت می کرد، اما امروزه به یکی از قدرتمند ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی شناخته می شود.

ویرپول

شرکت ویرپول، یکی از شرکت های معتبر هم در سطح آمریکا، و هم در سایر کشورهای جهان است. ماشین لباسشویی های ساخته شده توسط این برند علاوه بر این که گنجایش خوبی دارند، از قطعات خوب و با کیفیتی هم ساخته می شوند. همین موضوعات باعث شده است تا این برند، متقاضیان زیادی در کشورهای دیگر داشته باشد.

شرکت ویرا

مجموعه ویرا، متشکل از یک کادر معتبر آموزش دیده در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی است. کارشناسان این شرکت می توانند از طریق تماس تلفنی شما، در کوتاه ترین زمین دستگاهتان را عیب یابی کرده و در زمان حداکثر دو ساعت خود را جهت تعمیر دستگاه به محل سکونت شما برسانند.

نظر شما