شناسهٔ خبر: 167257 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تذکر به مسئولان ارتش و بنیاد شهید برای عدم گرامیداشت یاد و خاطر شهید قرنی

جعفر راستی نماینده شبستر نماینده مردم شبستر در مجلس خواستار احیای یاد و خاطره شهید قرنی توسط مسئولان ارتش و بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

به گزارش «نماینده» جعفر راستی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۶ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به مسئولان ارتش جمهوری اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: چرا حق شهید والا مقام سپهبد قرنی را ادا نمی کنید؟ مگر امام (ره) در حق آن شهید نفرمودند که پیکر مبارک ایشان در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) و در کنار قبر مقدس آیت الله حائری موسس حوزه علمیه قم به خاک سپرده شود؟

نماینده مردم شبستر در مجلس یازدهم ادامه داد: مگر فراموش کرده اید که ایشان توسط فرزندان معنوی لیبرال ها یعنی منافقین کوردل کشته شد؟، جامعه ای که خورشیدی مثل شهید قرنی را فراموش کند، به راحتی علمدارانی چون شهید سلیمانی را نیز فراموش خواهد کرد، لذا از مسئولان ارتش جمهوری اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران می خواهم یاد و خاطره شهید قرنی را در جامعه مجدداً احیا نمایند.

وی در تذکری به وزارت راه و شهرسازی گفت: چرا پروژه بزرگراه صوفیان- سلماس نیمه کاره رها شده است که متاسفانه وضعیت نابسامان جاده فوق موجب تصادفات و کشته های زیادی شده ومردم شدیداً اظهار نارضایتی می کنند، لذا خواهش می کنم پروژه فوق به اتمام رسد.

نظر شما