شناسهٔ خبر: 167242 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

انتصابات جدید در شهرداری تهران/تغییرات با هدف تسریع انجام پروژه

نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به انتصابات جدید در شهرداری‌های مناطق تهران گفت:‌حناچی براساس ضرورت و جهت تسریع در انجام و پایان پروژه‌ها دست به انتصابات جدید زده است.

به گزارش «نماینده»، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران، درباره انتصابات روز گذشته حناچی در شهرداری‌های مناطق و انتقادات وارد شده به این موضوع اظهار داشت: بحث انتصابات در حوزه مدیریت اجرایی است و شهردار تهران طبق صلاحدید انتصابات را انجام می دهد.

وی افزود: همیشه برخی از افراد در شورا موافق و برخی مخالف انتصابات جدید در حوزه مدیریت شهری هستند و به طور کلی شهردار تهران در مورد انتصابات دیدگاه اعضای شورای شهر را سوال می‌کند ولی تصمیم نهایی توسط شخص شهردار انجام می‌گیرد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه به نظرم تغییر در ماه‌های آخر دوره مدیریت شهری چندان مناسب نیست مگر به ضرورت باشد، گفت:‌حتما حناچی هم ضرورت را در این زمینه احساس کرده و برای اینکه موتور قوی‌تری برای انجام پروژه‌ها و یا پایان پروژه‌ها ایجاد شود، دست به این انتصابات زده است.

 نژادبهرام گفت:‌دخالت در امر اجرا توسط شورای شهر خلاف قانون است و بحث انتصابات در شهرداری بر عهده شهردار است.

به گزارش فارس، روز گذشته تغییراتی در شهرداری‌های مناطق ۱۳، ۲۲ و ۱۹ ایجاد شده و شهرداران این مناطق جابه‌جا شده‌اند و شنیده‌ها نیز حکایت از تغییرات بیشتری در میان شهرداران مناطق دارد.

نظر شما