شناسهٔ خبر: 167228 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

روحانی پس از ۸ سال به نداشتن وزیری برای حمایت از مردم اعتراف کرد

البرز حسینی سخنگوی کمیسیون عمران از اظهارات دیروز رئیس جمهور در نشست خبری با خبرنگاران انتقاد کرد.

به گزارش «نماینده»، سید البرز حسینی، سخنگوی کمیسیون عمران در صحن علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ آذر) مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور دیروز با خبرنگاران جلسه‌ای داشتند و بسیاری از گفته‌هایشان در جهت وحدت آفرینی و یکپارچگی حرکت نکرد. رئیس‌جمهور در بخشی از صحبت‌هایش منتقدان دولت را به عنوان همراهان مخالف با نظام جمهوری اسلامی تلقی کردند که عنوان سنگینی است و نیاز به پاسخ لازم از طرف مجلس  و منتقدان عملکرد رئیس جمهور و دولت دارد.

او ادامه داد: رئیس جمهور گفتند وزیری در دولت وجود ندارد که از مردم و معیشت مردم حمایت کند. به قول شهریار «آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟» پس از ۸ سال ریاست جمهوری، آقای روحانی می‌گویند برای حمایت از وضعیت معیشت مردم در هیئت دولت وزیری وجود ندارد که «با این عمرهای کوته بی اعتبار      این همه غافل شدن از مردم ایران چرا؟!»

حسینی گفت: رئیس جمهور اعلام کردند به قول‌هایی که به رونق اقتصادی و تورم دادند، عمل کردیم. در حالیکه قرار بود سال تولید و اشتغال باشد و برای جوانان رفاه بیشتر ایجاد شود، برای مردم مهار تورم و تعادل نرخ ارز رخ دهد، به گونه‌ای که به یارانه ۴۵ هزار تومان نیاز نداشته باشند؛ قضاوت کاملاً روشن است. آیا این مردم به ۴۵ هزار تومان نیاز ندارند؟ وضعیت به گونه‌ای شد که مجلس برای کمک به معیشت مردم ورود کرد و طرحی در این زمینه داد.

نظر شما