شناسهٔ خبر: 167211 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

انتقاد شورای شهری ها به برنامه دستپخت

تاکسی نایب رئیس شورای شهر تهران ضمن انتقاد از برنامه دستپخت به دلیل توهین به تاکسیرانان گفت: رانندگان حمل و نقل عمومی حتی در شرایط کرونا هیچ کوتاهی در خدمت‌رسانی به شهروندان نکردند.

به گزارش «نماینده» سیدابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره موضوع تاکسیرانی و انتقاد به برنامه دستپخت، اظهار داشت: اگر چه امروز با شروع پاندمی کرونا اهمیت و جایگاه حمل و نقل عمومی در سلامت و بهداشت بیش از هر زمان دیگری خود را نشان داده ولی در روزهای گذشته شاهد بودیم، حتی در اوج بیماری کرونا همکاران ما در سیستم حمل و نقل  عمومی علیرغم تلفات فراوان انسانی، در خدمت‌رسانی به شهروندان هیچ  کوتاهی نکردند.

وی افزود: در یکی از برنامه‌های صدا و سیما که باید فرهنگ‌سازی و آموزش احترام به مشاغل و افراد را نشان دهند، با سخنانی که مطلقا در شأن پرسنل شریف حمل و نقل نبود موجب ناراحتی این قشر عزیز شد.

نایب رئیس شورای شهر تهران ضمن انتقاد و گلایه از صدا و سیما از پرسنل حمل و نقل عمومی عذرخواهی کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن شب یلدا جامعه پزشکی از شب‌نشینی به عنوان تهدیدی برای افزایش آمار مبتلایان به کرونا یاد کرده‌اند.

امینی گفت:‌امیدواریم ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای باقیمانده تا شب یلدا با مدنظر قرار دادن توصیه‌های وزارت بهداشت و متخصصان امر شرایط گذراندن این شب با کمترین عواقب را فراهم سازند.

وی درباره سالروز انتشار روزنامه همشهری گفت: مؤسسه همشهری دارای بزرگ‌ترین چاپخانه خاورمیانه است ولی به نحوی که شایسته بوده از این امکانات استفاده نشده است.

نظر شما