شناسهٔ خبر: 167110 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

عرف: انتخابات و حضور مردم ضامن اقتدار و ثبات کشور است

جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور گفت: انتخابات, بهار فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی است.

به گزارش «نماینده»، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس کمیسیون ماده 10 احزاب در دومین نشست هم‌اندیشی دبیران کل احزاب و گروه‌های سیاسی کشور که در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به این که در آستانه برگزاری انتخابات سراسری 1400 ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم؛ گفت: انتخابات, بهار احزاب و گروه‌های سیاسی است و انتظار داریم گروه‌های سیاسی برای رونق‌بخشی به انتخابات وارد فعالیت‌ها شوند.

وی با تشریح این‌که امسال با پدیده کرونا در مساله انتخابات مواجه هستیم؛ گفت: طبق آخرین نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان وزارت بهداشت, بیماری کرونا تا سال آینده هم وجود دارد؛ لذا وزارت کشور تمهیدات لازم را در دستور کار قرار داده است.

معاون سیاسی وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به فراخوان مهم روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور در خصوص انتخابات 1400 در شرایط کرونا اشاره کرد و گفت: خوش‌بختانه تا امروز دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خوبی راجع به برگزاری انتخابات 1400 از دانشگاهیان، نخبگان و اندیشه‌ورزان این عرصه شاهد بودیم و تلاش داریم با بهره‌گیری از نظرات نخبگان، شرایط مناسبی را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات 1400 فراهم سازیم.

 عرف در بخش دیگری از سخنان خود, با اشاره به اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: رهبری معظم انقلاب همواره بر مساله مشارکت و حضور پرشور مردمی در انتخابات تاکید دارند و امروز باید با فصل الخطاب قرار دادن دیدگاه‌های مقام معظم رهبری, همه تلاش و حرکت‌مان معطوف به مشارکت بیش‌تر مردم در انتخابات باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و باید با هم‌افزایی ظرفیت‌ها به سمتی حرکت کنیم که در کشور, آرامش, انسجام و ثبات بیشتر شود و در نظر داشته باشیم که مساله انتخابات و حضور مردم، ضامن اقتدار و ثبات کشور است.

نظر شما