شناسهٔ خبر: 167103 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اولویت‌های معیشتی مردم در لوایح دولت لحاظ نشده است

احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اکثر لوایح دولت به مجلس دهم ارائه شده‌اند که اکنون در کمیسیون‌های مجلس بررسی می‌شوند اما در این لوایح به معیشت توجه نشده است.

به گزارش «نماینده»، احمد نادری در واکنش به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه «لوایح دولت در اتاق بایگانی است و مجلس سونامی طرح راه انداخته است» اشاره کرد و گفت: آقای رئیس جمهور! بهتر بوده قبل از اینکه بخواهد بی عرضگی دولت را کتمان کند و مشکلات فعلی بوجود آمده برای مردم را گردن مجلس شورای اسلامی بیاندازد باید به قانون گریزی دولت خاتمه دهد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط فعلی مردم بر اثر سیاست‌های نئولیبرال دولت با مشکلات زیادی مواجهه هستند و  آقای رئیس جمهور بایستی به فکر معیشت ملت باشد و دست از سیاسی‌کاری بردارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه فکر و ذکر مجلس شورای اسلامی رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است و هیچگاه از این مهم نیز دست نخواهند برداشت ناگفته نماند که دولت با ارائه لوایح بی ارزش می‌خواهد سر مجلس را شلوغ کند تا از رسالت اصلی خود که حل مسائل اساسی کشور بوده باز بماند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اکثر قریب به اتفاق لوایحی که دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده نیز مربوط به مجلس دهم بوده، اما در کمیسیون‌های تخصصی در حال بررسی هستند ضمن اینکه از اهمیت چندانی برخوردار نیستند؛ زیرا اولویت‌های مردم در این لوایح در نظر گرفته نشده است.

نادری تصریح کرد: آقای رئیس جمهور! باید دست از سیاسی کاری بردارد و  حداقل همین اندک عمر باقی مانده از دولت را در خدمت به مردم باشد تا توشه‌ای برای آخرتشان به حساب بیاید و البته اگر بخواهد این اقدام را انجام دهد مجلس هم از هیچ کوششی برای کمک به دولت دریغ نخواهد کرد.

وی در پایان یادآوری کرد: مجلس شورای اسلامی تسلیم فشارهای غیر منطقی رئیس جمهور نخواهد شد و همه وقت خود را در خدمت به مردم به ویژه محرومان خواهد گذاشت.

نظر شما