شناسهٔ خبر: 167085 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

واکنش حناچی به رتبه نخست شهرداری در فساد

حناچی شهردار تهران در واکنش به رتبه نخست شهرداری در فساد گفت: شفافیت اصلاح فرآیندها و مبارزه سیستمی با فساد را به عنوان بهترین راهبرد بهبود سلامت اداری بدون هیاهو و جدیت دنبال می‌کنیم.

به گزارش «نماینده» پیروز حناچی شهردار تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره فساد در شهرداری اظهار داشت: پرداختن به پدیده مذموم فساد اداری نباید با غفلت از زحمات و خدمات صادقانه قاطبه خدمتگزاران شریف شهرداری‌ها همراه شود.

وی افزود: از ابتدای این دوره مدیریت شهرداری، شفافیت اصلاح فرآیندها و مبارزه سیستمی با فساد را به عنوان بهترین راهبرد بهبود سلامت اداری بدون هیاهو و جدیت دنبال می‌کنیم.

به گزارش نماینده ، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران روز گذشته در صحن علنی شورای شهر گفت: فساد آزاردهنده‌ترین و مشمئزکننده‌ترین صفاتی است که در مواجه با شهرداری شهروندان را آزار می‌دهد و دیو هفت سر فساد در شهرداری آنچنان در جای جای این سازمان رخنه کرده که متأسفانه در میان همه دستگاه‌ها هنوز شهرداری در میزان دریافت رشوه و پارتی‌بازی رتبه اول را دارد.

وی گفت: برخی از عناصر فاسد فکر می‌کنند باید از این نمد برای خود کلاهی ببافند که برای مقابله با این مسأله شناسایی افراد فاسد تشویق افرادی که تخلفات را گزارش می‌دهند و شفافیت از بهترین راهکارها است.

نظر شما