شناسهٔ خبر: 166954 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

انتقام سخت، اسقاط اسرائیل است

حقیقت پور// کارشناس مسائل سیاسی گفت: تیر انتقامی که باید به پیشانی و گلوی ستمکاران بخورد از چلّه خارج شده است و زمانی که این تیر بر گلوی آنها بنشیند، دور نخواهد بود.

به گزارش «نماینده»،منصور حقیقت‌پور، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لزوم پاسخ ایران به ترور شهید فخری‌زاده، گفت: ما یک چیزی را در جمهوری اسلامی و انقلاب یاد گرفتیم مبنی براینکه ما از کسی که به ما ظلم می‌کند نمی‌گذریم.

وی افزود: شهادت محسن فخری‌زاده ظلمی بود که به ما شد و جواب او را خواهیم داد. تیری که باید به پیشانی و گلوی ستمکاران بخورد از چلّه خارج شده و زمانی که این تیر بر گلوی این ظالم بنشیند، دور نخواهد بود.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: ضمن اینکه تعامل با دنیا را قبول داریم و با دنیا دعوا هم نداریم، اما حق ماست که انتقام بگیریم؛ هم تعامل می‌کنیم و هم انتقام می‌گیریم.

حقیقت پور گفت: اینکه نمی‌شود سیلی به صورتمان بزنند و بخاطر اینکه دعوا نشود ساکت باشیم.

وی تصریح کرد: در ارتباط با شهادت حاج قاسم سلیمانی هم ما ناز شصت نشان دادیم و انتقام سخت‌مان در راه است، انتقام سخت ما اسقاط دولت اسرائیل است. دشمن اصلی ما رژیم صهوینیستی است و انتقام سخت خون حاج قاسم استراتژی تثبیت اسقاط اسرائیل در یک دوره مشخص است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه تعامل با دنیا را در صورت احترام متقابل قبول داریم، تاکید کرد: به ما احترام بگذارند ما هم احترام می‌گذاریم، به ما بی‌حرمتی کنند، ما هم به آنها بی‌حرمتی خواهیم کرد.

حقیقت پور گفت: ما باید به گونه‌ای طراحی کنیم که هم بتوانیم با دنیا تعامل کنیم و هم انتقام خون مظلوم‌مان را بگیریم.

نظر شما