شناسهٔ خبر: 166937 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آقای روحانی! در گفتارتان سنجیده تر عمل کنید و گرای غلط ندهید.

موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌ شما باید در گفتار سنجیده تر عمل کنید و گرای غلط ندهید. اینکه شما پاسخ به ترور شهید فخری زاده را به موقع مناسب حواله می‌دهید و یا اینکه مصوبه مجلس را مضر می دانید با شان جایگاه حقوقی شما تناسب ندارد.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان طی اخطاری، ضمن تسلیت شهادت دانشمند فرهیخته و افتخار استان اصفهان محسن فخری زاده، اظهار داشت: این اقدام بزدلانه صهیونیست‌ها را محکوم کرده ‌به نمایندگی از ملت خواستار پاسخی محکم، دقیق، قاطعانه و بازدارنده هستیم.

وی افزود: آقای روحانی خطابم با شماست البته دوست داشتیم امروز در مجلس می‌بودید ‌و حضورا حرف ملت را می‌شنیدید.  

موسوی لارگانی خطاب به رئیس جمهور گفت: شما باید در گفتار سنجیده تر عمل کنید و گرای غلط ندهید. اینکه شما پاسخ به ترور شهید فخری زاده را به موقع مناسب حواله می‌دهید و یا اینکه مصوبه مجلس را مضر می دانید با شان جایگاه حقوقی شما تناسب ندارد.  

وی ادامه داد: آقای روحانی گلابی های برجام شما فقط ترور و ‌تحریم بود حال صریح بگویید حفظ اقتدار ملت و نظام برای چه کسی مضر است. البته احتمالا دوباره مستوجب خشم آقای روحانی و شکایت مجدد ایشان خواهم شد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس بیان کرد: از وزارت کار میخواهم همانگونه که از همه ظرفیتش برای محکومیت و شلاق زدن به یک کارگر استفاده کرده تکانی به خود بدهد و برای جلوگیری از تاراج اموال کارگران عزیز و بازنشستگان در صندوق بازنشستگی کشوری و بهبود شرایط معیشتی کارگران که وظیفه ذاتی اش است اقدام درخوری انجام دهد. چون بارها در این خصوص تذکر داده ام اقدام نظارتی را آغاز خواهم کرد.

وی بر همین اساس اضافه کرد: با تدبیر دولت و تلاش همه جانبه مثلث وزرای صمت و کشاورزی و بانک مرکزی، مرغ هم از سفره مردم پر کشید. البته این پرواز نتیجه جوجه کشی های تابستان و عدم تامین ارز نهاده های دامی و وجود مافیای شدید واردات است که هر ساله از این شرایط برای پرکردن جیب های گشادشان سو استفاده می‌کنند. خوش بینانه هم دولت هم هیچ عزمی برای اصلاح سفره ملت ندارد. کاش این همه بی خیالی ناشی از وجود منافع مشترک نباشد.

 این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه داد: اصلاح ساختار بودجه اولویت اصلی مجلس است. در بودجه ۱۴۰۰ مجلس علاوه بر اصلاح ساختار، به شدت بحث بودجه شرکت‌های دولتی را بررسی خواهد کرد. این پنبه را از گوشتان خارج کنید که هر چه دولت بیاورد در مجلس عینا تصویب بشود.

نظر شما