شناسهٔ خبر: 166934 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نمایندگان مجلس از قوه قضاییه به علت صیانت از حقوق عامه تجلیل کردند

قوه قضاییه43 جمعی از نمایندگان مجلس قدردانی خود را از اهتمام قوه قضائیه در برقراری عدالت، صیانت از حقوق عامه و حفاظت از بیت المال در برابر تعرض غارت گران اعلام کردند.

به گزارش «نماینده» سیدمحسن دهنوی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان بیانیه حمایت ۱۱۵ نفر از نمایندگان از عملکرد دستگاه قضا در برخورد با پرونده های تخلف حوزه خصوصی سازی را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله رئیسی رئیس محترم قوه قضائیه

با اهدای سلام و تحیت

احتراما ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدین وسیله مراتب قدردانی خود را از اهتمام مجدانه قوه قضائیه در برقراری عدالت، صیانت از حقوق عامه و حفاظت از بیت المال در برابر تعرض غارت گران در جریان واگذاری های خلاف قانون سازمان خصوصی سازی به ویژه اقدام به عمل آمده در ابطال واگذاری شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری مغان اعلام می داریم.

هرچند حامیان تضییع حقوق و اموال مردم با حمایت مستقیم و اعمال فشارهای سیاسی به طور غیرمستقیم و حتی درخواست چشم پوشی از نقض بیّن قانون توسط آن قوه معزز، به هر روشی سعی در تطهیر مجرمان و محافظت از متعرضان به حقوق ملت شریف را دارند تا اموال به یغما رفته به هر طریقی تحت استیلای آن ها حفظ شود. رجا واثق دارد که مجموعه محترم قوه قضائیه با حضور حضرتعالی ضمن برخورد با مجرمان ذی مدخل کلیه اموال غارت شده از جمله شرکت کشت و صنعت هفت تپه، مهندسی بین المللی ایران، ایران ایر تور، شرکت پالایش نفت کرمانشاه و سایر موارد را به بیت المال بازخواهد گرداند.

نظر شما