شناسهٔ خبر: 166927 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

احقاق حقوق به‌جاماندگان از طرح سهام عدالت ماحصل تلاش نمایندگان مجلس یازدهم بود

حسین حاتمی عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، از احقاق حقوق به‌جاماندگان از طرح سهام عدالت، بازتعریف روابط کار و تامین قیررایگان به عنوان اقدامات مهم حمایتی این دوره از مجلس یاد کرد.

به گزارش «نماینده» حسین حاتمی در ارزیابی عملکرد مجلس یازدهم در طول مدت ۶ ماه گذشته در جهت تحقق مطالبات مردمی، گفت: تصویب طرح الزام دولت به پرداخت یارانه برای تامین کالاهای اساسی به منظور تامین نیازمندی‌های اقشار کم درآمد جامعه که به تصویب شورای نگهبان هم رسید یکی از مصوبات مهم این دوره از مجلس در حمایت از دهک‌های پایین جامعه بود.

مجلس یازدهم برنامه‌های مدونی در جهت حمایت از مردم در دستورکار خود دارد

نماینده  کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تامین قیر رایگان برای مناطق کم برخوردار و شهرهایی با جمعیت کمتر از دویست هزار نفر از دیگر اقدامات مجلس در جهت تامین معیشت مردم بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: پیگیری واگذاری سهام عدالت به‌جاماندگان از طرح سهام عدالت نیز از دیگر اقدامات مجلس برای احقاق حقوق تعدادی از شهروندان بود که به طور جدی از سوی نمایندگان دنبال شد. همچنین بررسی استفساریه‌هایی در جهت تعیین تکلیف استخدام ایثارگران و فرزندان شهدا و جانباران از جمله اقدامات حمایتی بود که می‌توان در کارنامه برنامه‌های حمایتی مجلس یازدهم ثبت کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مجلس شورای اسلامی در بازتعریف روابط کار و اصلاح روابط کارفرما و کارگر و نحوه حمایت نهادهای حمایتگر از اقشار کم درآمد برنامه‌های مدونی را در دستورکار خود دارد.

نظر شما