شناسهٔ خبر: 166917 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تذکر ۳۶ نماینده به نمکی به خاطر عدم ثبت بخشی از انسولین‌های وارداتی در سامانه تیتک

نمکی تعداد ۳۶ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت به خاطر عدم ثبت بخشی از انسولین‌های وارداتی در سامانه تیتک تذکر دادند و عنوان کردند که این امر نظارت بر سیستم توزیع دارو را با مشکل مواجه می‌کند.

به گزارش «نماینده» تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز (چهار شنبه ۱۲ آذر ماه ۹۹) مجلس از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان به اتفاق ۱۷ نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر نفت خواستار تسریع در پرداخت خسارت وارده به جایگاه‌داران سوخت شدند.

سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه به وزیر امور اقتصادی و دارایی لزوم بازنگری در اخذ مالیات از تراکنش‌های قبل از سال ۹۳ تولیدکنندگان و اصناف کشور را متذکر شد.

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد که دلایل عدم جذب کارگزاران و کارکنان سهام عدالت چیست؟

نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد به اتفاق ۳۵ نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر بهداشت عنوان کردند که چرا در شرایط فعلی دولت برخلاف بند پ ماده ۷ احکام دائمی برنامه توسعه عمل می‌کند و بخشی از انسولین وارداتی را به صورت آزاد و بدون ثبت در سامانه تیتک به فروش می‌رساند که این موضوع باعث شده تا نظارت کامل صورت نگیرد و خروجی زنجیره تأمین دارو به طور کامل قابل رصد نباشد.

نظر شما