شناسهٔ خبر: 166876 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

فردا؛ تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ به مجلس| احتمال غیبت روحانی

امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس شوراسلامی گفت: قانوناً باید شخص رئیس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه در مجلس حاضر شود البته این طور که گفته شده احتمال دارد رئیس جمهور مجددا از ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز گرفته و در جلسه فردا حاضر نشود.

به گزارش «نماینده»، احمد امیرآبادی‌فراهانی ، با اشاره به ارائه بودجه ۱۴۰۰ از سوی دولت به مجلس گفت: دولت قول داده است تا فردا لایحه بودجه ۱۴۰۰ را به مجلس تقدیم کند.

وی بیان داشت: البته طبق قانون باید شخص رئیس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه در مجلس حاضر شود البته این طور که گفته شده احتمال دارد رئیس جمهور مجددا از ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز گرفته و در جلسه فردا حاضر نشود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای سلامی تاکید کرد: با توجه به اینکه پروتکل‌ها بهداشتی در مجلس رعایت شده است آقای رئیس جمهور باید در مجلس حاضر شوند. اما آنطور که به ما گفتند ایشان ظاهرا نمی‌خواهند در جریان تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در مجلس حاضر شوند و در حقیقت یک نماینده به مجلس بفرستند که البته این مسئله زیاد مهم نیست و آنچه برای ما مهم است حضور شخص رئیس جمهور در مجلس است. امیدواریم رئیس جمهور در تصمیم خود تجدید نظر کرده و در مجلس حاضر شوند.

نظر شما