شناسهٔ خبر: 166866 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

چرا مصوبات شورای شهر یکسال در کشوی شهردار باقی می ماند؟

حق شناس عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عدم توجه به مصوبات قانونی شورای شهر تهران خطاب به شهردار تهران گفت: مصوبات شورای شهر حتی بیش از یکسال در کشوی شهردار می ماند، دلیل این بی توجهی چیست؟

به گزارش «نماینده» محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور جلسه امروز شورای شهر با تبریک روز قانون اساسی، یکی از افتخارات قابل اعتنا و ارزشمند جمهوری اسلامی را این نکته دانست که در کمتر از ۵۰ روز نوع حکومت را با انقلاب شکوهمند را به رای مردم گذاشتند و در یک رفراندوم اکثریت مردم به جمهوری اسلامی ایران رای دادند و این اتفاق با انتخاب خبرگان قانون اساسی و تصویب قانون اساسی ادامه یافت.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین مظلومان تاریخ انقلاب قانون اساسی است و این قانون همچون قرآن بر طاقچه گذاشته شده است و کمتر مورد توجه تصمیم گیران و تصمیم سازان است در حوزه شهرداری هم یکی از گرفتاری های ما این است که شورا با تمام زحمات رنج لوایح را هموار می کند و نهایتاً مصوبه‌ای جهت ارجاع ابلاغ می شود اما بعضاً با بی توجهی شهرداری مواجهیم که مصوبات حتی بیش از یکسال در کشوی شهردار می ماند.

حق شناس گفت: این رویه ادامه دارد و باز هم بعد از ابلاغ شهردار خبری از اجرا نیست ما برای چه اینجا نشسته ایم علی رغم اینکه خواست میلیون ها ایرانی اجرای این مصوبات بوده است.

نظر شما