شناسهٔ خبر: 166850 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

روش‌های بازدارندگی هسته‌ای در دستورکار کمیسیون انرژی مجلس قرار گرفت

عباسی دوانی رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: حتماً در بُعد بازدارندگی صنعت هسته‌ای از نخبگان کشور دعوت می‌کنیم تا روش‌های جدید را برای بازدارندگی لازم خلق کنند همچنین در مجلس بودجه‌های لازم را در اختیار این نخبگان قرار خواهیم داد تا راه شهدای هسته‌ای ما بر قوت خود پایدار بماند.

به گزارش «نماینده»، فریدون عباسی، پیرو ترور شهید «مهدی فخری‌زاده»، گفت: به نظر می‌رسد پاسخ منطقی ما در قبال این ترور باید پاسخی علمی باشد بنابراین ما در تعمیق دانش علمی و فنی در کشور قدم برخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: ما قطعا بودجه‌های لازم را به بخش‌های علمی و تحقیقاتی هسته‌ای خواهیم داد و در مجلس هم این مسئله را دنبال می‌کنیم تا بودجه‌های لازم تأمین شود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: حتما در بُعد بازدارندگی صنعت هسته‌ای از نخبگان کشور دعوت می‌کنیم تا روش‌های جدید را برای بازدارندگی لازم خلق کنند همچنین در مجلس بودجه‌های لازم را در اختیار این نخبگان قرار خواهیم داد تا راه شهدای هسته‌ای ما بر قوت خود پایدار بماند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس بیان داشت: این مسیر می‌تواند رژیم صهیونیستی را عصبانی کرده تا دست به اقدامی شتابزده زند در پی این اقدامات ما مچ این رِژیم را خواهیم گرفت و نهایتا ضربه نهایی را به این رژیم وارد خواهیم کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه به زودی عمر رژیم صهیونیستی تمام خواهد شد، تأکید کرد: ما حتماً مقوله‌ای محو رژیم صهیونیستی را در دستور کار نیروهای علمی کشور قرار خواهیم داد که با علم به این رژیم مبارزه کنند.

نظر شما