شناسهٔ خبر: 166838 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کیف الکترونیکی تاکسی رونمایی می شود

تاکسی سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از رونمایی کیف الکترونیکی جهت پرداخت کرایه مسافران تاکسی خبر داد.

به گزارش «نماینده»،محمد روشنی، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، درباره برنامه‌های جدید سازمان تاکسیرانی برای حمایت از تاکسیرانان، اظهار داشت: با پیگیری و پیشنهاد سازمان تاکسیرانی، سه جایگاه سی‌ان‌جی از سوی شرکت ساماندهی جایگاه‌داران به تاکسی ها اختصاص یافته و قرار است این جایگاه ها به صورت ویژه جهت خدمت‌رسانی به تاکسی‌ها مدنظر قرار گیرد. 

وی افزود: این سه جایگاه در غرب، مرکز و جنوب  تهران واقع شده و خدمات رسانی صفر تا صد آن برای ناوگان تاکسیرانی شهر تهران خواهد بود. 

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران همچنین از رونمایی از کیف الکترونیکی جهت پرداخت کرایه مسافران خبر داد و گفت:‌ بهره‌برداری از این کیف الکترونیکی با همکاری سازمان فناوری شهرداری تهران انجام شده است. 

روشنی خاطرنشان کرد: پیش از این مسافران می‌توانستند از طریق چند اپلکیشن کرایه‌های خود را آنلاین پرداخت کنند و محدودیت‌هایی در این زمینه وجود داشت ولی در سیستم جدید، ابزار پذیرنده بارکد در تاکسی‌ها نصب می‌شود و مسافران می‌توانند با هر نوع برنامه پرداخت الکترونیکی که بر روی تلفن همراه خود دارند، کرایه خود را پرداخت کنند. 

نظر شما