شناسهٔ خبر: 166772 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

بیانیه جمعی از جوانان انقلابی در پی ترور شهید فخری زاده

فخری زاده در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای شهید دکتر محسن فخری زاده جمعی از جوانان انقلابی بیانیه ای صادرکردند.

به گزارش «نماینده»، در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای شهید دکتر محسن فخری زاده جمعی از جوانان انقلابی بیانیه ای صادرکردند.

متن این بیانیه یه شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود. امام خمینی (ره)

هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

با درود به روان پاک شهدای آزادگی و سرافرازی ایران عزیز و با ادای احترام به ساحت مقدس سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی، شهادت پر افتخار دانشمند عزیز شهید دکتر محسن فخری زاده را به محضر امام زمان (عج)، نایب برحقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده معزز شهید تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

بر خود لازم می دانیم مطالبی را در خصوص جنایت نابخشودنی ترور ناجوانمردانه شهید پیشرفت و توسعه علمی دکتر محسن فخری زاده به اطلاع همگان برسانیم:

1- ملت مقاوم و سرافراز ایران مفتخر است به مدال زرین شهادت، این مدال همچون خورشیدی جهان تاب، تاریکی را خواهد درید و تا زمانی که صاحب عالم، خود پرچم قیام را به دست بگیرد، ملت آزاده ایران صف به صف از کوچک وبزرگ وپیر و جوان جان خود را در طبق اخلاص قرارداده و شجره طیبه آزادگی و انسانیت را با خون گران بهای خود آبیاری می کند. از همین رو پیر و مراد ملت ایران، بنیانگذار جمهوری اسلامی، خمینی کبیر (ره) این مردم را شهید پرور نامید. پس همه، دوست و دشمن بدانند که این ملت نه تنها از شهادت به دست اشق الاشقیا نمی هراسد بلکه عاشقانه شهادت را در آغوش می کشد و این مدعا را 40 سال است که هر روز ثابت می کند.

2- صهیونیست‌ها و اذناب غربی و مزدوران داخلی اشان بدانند که دست توانمند فرزندان مقاومت هیچ جنایتی را بی پاسخ نمی گذارد. این یک تهدید یا ادعا نیست بلکه وعده الهی است که فرمود "وسیعلم الذین ظلموا ای منقلبٍ ینقلبون" و "انا من المجرمین منتقمون". صیهون ملعون می داند و یقین دارد که به دست مردانی از فارس ریشه کن خواهد شد و انتظار تحقق این وعده الهی خواب را از چشمان پلیدشان ربوده و چنان افسار پاره کرده اند که برای خلاصی از وحشتی که این وعده برحق الهی به دل های تاریک و خبیثشان انداخته از هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند. اما می دانند و هر شب این کلام را با خود تکرار می کنند که"هیچ شبی نمی خوابیم مگر آنکه به شما فکر کنیم"و هیچ وقت آن "بسم الله الرحمن الرحیم" را که امام مقاومت در شب عروج سردار آسمانی ایران گفت فراموش نخواهند کرد. می دانند و می دانیم که امام مقاومت میلیون ها سرباز فدایی دارد که با اشاره ای لانه عنکبوت را ویران خواهند کرد.

3- همه عالم معترف است که ایران کشوری است با فرهنگ، تمدن غنی و استعداد ذاتی بسیار بالا در کشف، تولید و فراگیری علوم و هزاران سال قبل از اینکه ملت های دیگر از غارهای خود بیرون بیایند، ایران عزیز بر جهان علم و دانش سروری می کرده. علم و دانش در جان این ملت نهادینه است و با حذف ددمنشانه دانشمندان برومند ایران عزیز نمی توان علم را از این مردم عالم پرور دریغ کرد.

4- خون به ناحق ریخته شده دانشمند هسته ای شهید دکتر فخری زاده عزیز، نه تنها ملت انقلابی ایران را از ادامه راه باز نمی دارد، بلکه سیلی خروشان از جوانان انقلابی را به حرکت وا می دارد تا با اراده ای پولادین و انگیزه ای قوی تر در مسیر اعتلای حقانیت و آزادگی، هر آنچه در توان دارد به کار گیرد.

5- در درازای تاریخ چندین هزار ساله این مرز و بوم، نادان‌های بسیاری بوده اند که به خیال خام خود می خواستند ایران عزیز را تحت سیطره خود در بیاورند. چه جنایت ها که نکردند و چه خون ها که نریختند ولی همه آن ها نابود شدند و ملت ایران سربلندتر و قدرتمند تر از همیشه همچون درختی تناور ایستاده است و به مدد الهی و همت جوانان انقلابی سایه سار و خنکای امن این درخت تناور در همه جهان گسترده خواهد شد.

آخر الکلام؛ در محضر خداوند متعال، حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداء)، امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) شهداء و امام شهداء (ره) با ملت شریف ایران عهد می بندیم که تا آخرین نفر، آخرین نفس و آخرین قطره خون پایبند پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی خواهیم بود، ذره ای از آرمان های والای انقلاب اسلامی مردم آزاده ایران عقب نخواهیم نشست و هر لحظه و همیشه آماده جانفشانی برای ایران عزیزهستیم.

 وسیعلم الذین ظلموا ای منقلبٍ ینقلبون

والسلام علی عبادالله الصالحین

اسامی امضا کنندگان این بیانیه به شرح زیر است:

مهدی اقراریان

مهدی صیاد شیرازی

علی حقیقت

محمد نبی آقاتقی

حامدتوحیدی

سید امید میرغضنفری

سید ابوالفضل سید محمدی

حجت الاسلام والمسلمین میثم آسوپا

علیرضا داودی

امیر خوشخو

مازیار عظیم زاده ایرانی

سید محمد جواد صدری مهر

محمدعلی ناصری

علیرضا رحمانی

علی بیانی

حامد علامتی

علی محمدشاملو

محمدرضا کاشفی

سجاد اکبری

امین اسدی

مهدی رمضانی

حامد زمانی

انتهای پیام/

نظر شما