شناسهٔ خبر: 166753 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پیشنهاد نامگذاری خیابانی در تهران به نام شهید فخری‌زاده

فخری زاده عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از پیشنهاد نامگذاری خیابانی در تهران به نام شهید فخری زاده به کمیته نام‌گذاری شورای شهر خبر داد.

به گزارش «نماینده» زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره نامگذاری خیابانی در پایتخت به نام شهید فخری زاده اظهار داشت: به کمیسیون نام‌گذاری شورای شهر پیشنهاد می‌کنم یکی از خیابان‌ها یا معابر پایتخت به نام شهید فخری‌زاده نام‌گذاری شود.

وی افزود: کمیته نامگذاری معابر و خیابان‌های تهران به زودی برگزار می‌شود و اعضای کمیته نظرشان را درباره خیابان‌ها و معابر پیشنهادی مطرح می‌کنند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: کشور ما همراره در معرض ترور بوده و مردم سرزمین من آسیب‌های زیادی به دلیل ترور به آنها وارد شده است.

 وی بیان داشت: ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که سال‌های طولانی از عمر پربرکت خویش را صرف مجاهدت و ارتقاء توان دفاعی ایران کرد، موجب تأسف و تأثر عمیق در کشور شده است.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه دانشمندان ما با توان و قدرتی مضاعف تا تحقق اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی در راه پیشرفت روز افزون کشور گام بر می‌دارند، گفت: اطمینان دارم خون آن شهید که از مدیران و دانشمندان نخبه و متعهد صنعت دفاعی کشور بود، موجب برکات و تقویت بیش از پیش ایران اسلامی خواهد شد.

نظر شما