شناسهٔ خبر: 166722 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

کسانی که می‌خواهند زبان منتقدان را ببندند کرونا زده سیاسی هستند

علیرضا سلیمی2 عضو هیات رئیسه مجلس گفت: کسانی که می‌خواهند زبان منتقدان را ببندند کرونا زده سیاسی هستند؛ چرا هر کسی از شما انتقاد کند آن را توهین تلقی می‌کنید آیا می‌خواهید تریبون مجلس را ببندید؟

به گزارش «نماینده» علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۵ آذرماه) در نطق میان دستور خود تاسیس بسیج مستضعفان را به تمامی بسیجیان نام آشنا ولی گمنام، پرکار ولی بی‌ادعا، شجاع، باهمت، بی‌حاشیه و زمان شناس و تکلیف گرا اما آرام تبریک گفت و افزود: بسیج یعنی همت مردانه‌ی همت، روشن بینی خرازی، بصیرت زین‌الدین، عزم باکری، تواضع، شجاعت، شهامت و بینش شهید حاج قاسم سلیمانی، بسیج نه در بین لفظ گرفتار و نه در بند نام و نشان اسیر، نه از هیمنه استکبار می‌ترسد و نه به مذاکره با گرگ خوشبین است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیج فریب لبخند جان کری و بایدن را نمی‌خورد و از اخم ترامپ هم هراس ندارد؛ او نه خود می‌بیند و نه حزب را بلکه فقط و فقط به تکلیف عمل می‌کند آن هم با همتی مردانه؛ هدف بسیج خنثی کردن تحریم و مقاوم سازی اقتصاد کشور و عزت را از بیگانه تمنا نمی‌کند و شوکت را در پناه دشمن نمی‌جوید.

بسیج دوتابعیتی نیست و یک تابعیت دارد

وی با یادآوری اینکه بسیج دوتابعیتی نیست و یک تابعیت دارد، تصریح کرد: او در قلمرو لشکر خدا و رنگ او خدایی است؛ نه بردارش دستیار ویژه است و نه دخترش واردکننده دارو، نه دامادش از ذخیره فرهنگیان ارتزاق می‌کند و نه هم حزبی او استاندار، فرماندار و معاون است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم یادآور شد: بسیج در بحران کرونا می‌درخشد، در عرصه تولید آستین بالا زده است، با موشک نقطه‌زن برای کشور امنیت می‌آورد و با کار شبانه‌روزی برای مردم عزت.

سلیمی با انتقاد از اینکه امروز علاوه بر بیماری کرونا به یک کرونای سیاسی نیز مبتلا شده‌ایم در تشریح برخی از ویژگی های کرونای سیاسی، گفت: یکی از خصوصیات بیماری کرونا آن است که متولیان امر منشا آن را تاکنون دستکاری یک موسسه خارجی می‌دانند و به عبارتی این بیماری وارداتی است و در کرونای سیاسی هم برخی منشا تمامی مشکلات را واشنگتن دی سی دانسته و به تمام از خود رفع مسئولیت می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: قرار بود با برجام تمامی تحریم‌ها برداشته شود، می‌خواستید خسارت روزی ۱۰۰ میلیون دلار را از روی دوش مردم بردارید، می‌گفتید ما فن مذاکره بلد هستیم و اموال بلوکه شده که میزان آن را تا ۱۸۰ میلیار دلار می دانستید آزاد کنید اما نتیجه مذاکره کذایی فشار بیشتر، تحریم‌های افزون‌تر، ترغیب دشمن به زیاده‌خواهی و دشمن‌تراشی‌های بیهوده شد.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم افزود: وقتی با برجام نتوانستید آن در باغی که سیب و گلابی داشت را به روی مردم بگشایید گفتید ما مقصر نیستیم و همه فحش و لعنت خود را نثار واشگنتن کنید؛ ویژگی دوم بیماری کرونا آن است که چون تاکنون داروی موثری برای آن پیدا نشده اگر بیمار صاحب اراده قوی نباشد خود را تسلیم بیماری می‌کند و منتظر تفضل خارجی است در کرونای سیاسی هم برخی دربست خود را تسلیم ویروس خارجی کرده‌اند و منتظر هستند با صدقه خارجی دشمن نفس بکشند و آن کسی که منتظر است ببیند آیا بایدن به او صدقه می دهد به طور حتم دچار کرونای سیاسی است.

وی ادامه داد: ویژگی سوم کرونا آن است که اگر در مقابل عامل خارجی دست بسته بودید این ویروس به همه نقاط حیاتی بدن حمله می کند و آلوده به کرونای سیاسی هم دائم به نقاط حیاتی ملک ملت صدمه می زند و به راحتی می گوید ما را به موشک چکار و می خواهد نقطه قوت ما که توان بازگیری منطقه است را با هیچ سودا کند؛ ویژگی چهارم کرونا آن است که کرونا به اقتصاد جهانی و ملی ضربه زد و کرونای زده سیاسی هم به اقتصاد ملی ما ضربه زد؛   کرونا خسارات فراوانی را به ملک و ملت زد و می‌خواهد همه را خاموش کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان خطاب به دولت یادآور شد: کسانی که می‌خواهند زبان منتقدان را ببندند کرونا زده سیاسی هستند؛ چرا هر کسی از شما انتقاد کند به فوریت آن را تلقی به توهین می کنید آیا می خواهید تریبون مجلس را ببندید؟

نظر شما