شناسهٔ خبر: 166721 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

متخلفان دولتی را ممنوع الخروج کنیم

احمدی بیغش نماینده شازند در مجلس گفت: دستگاه قضایی باید با هوشیاری لازم متخلفین دولتی و خانواده‌ها و اطرافیان آنها را ممنوع الخروج کند پیش از آنکه زمینه فرارشان از کشور ایجاد شود.

به گزارش «نماینده» محمود احمدی بیغش در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۵ آذرماه)   مجلس شورای اسلامی طی اخطاری با استناد به اصل ۸۶ قانون اساسی، گفت: من چندی پیش در نطق خود ضمن قدردانی از زحمات تمام مسئولان طی مسئولیت صادقانه خود در این ۷ سال اعلام کردم با توجه به فرا رسیدن پایان عمر دولت و خیانت عده ای از مسئولان و بستگان آن ها در حق مردم و بیت المال باید قوه قضائیه به این موضوع ورود کند.

نماینده شازند درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازم است، قوه قضائیه با هوشیاری کامل و به شدت آن ها را رصد و نسبت به ممنوع الخروجی آن ها اقدام و از فرارشان جلوگیری کند.

وی خطاب به نمایندگان مجلس تاکید کرد: چند ماه دیگر که عمر دولت به پایان رسیده نیایید و در این جا تذکر و اخطار بدهید که فلان شخص دزدی و فرار کرده است بنابراین باید از امروز راه را بر آن ها بست و افراد متخلف را به پای میز محاکمه کشاند.

احمدی بیغش خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: در این ۷ سال کشور و عزت مردم را فدای لبخند رئیس دستگاه دیپلماسی و جان کری آمریکایی کردید، البته برای شما باخت نبود و برای شما یک رویه ثابت بود بلکه مردم را تحقیر کردید، حال امیدتان را به دولت جدید آمریکا و دوستی بایدن- ظریف وصل کرده اید و ان شاالله این امید شما ناامید خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم ایران غیرت دارند و اجازه نمی دهند بلای گذشته را به سر آن ها بیاورید.

نظر شما