شناسهٔ خبر: 166682 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

بررسی طرح اصلاح قانون چگونگی اداره مناطق آزاد

کمیسیون اقتصادی43 نائب رئیس کمیسیون اقتصادی از بررسی طرح اصلاح قانون چگونگی اداره مناطق آزاد در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به‌گزارش  «نماینده» سیدکاظم موسوی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه 4 آذر ماه) کمیسیون اقتصادی از بررسی طرح اصلاح قانون چگونگی اداره مناطق آزاد خبر داد و گفت: کمیسیون اقتصادی در تلاش است با تصویب این طرح و رفع ایرادات آن مشکلات این مناطق، که مرزی هستند را برطرف و زمینه اشتغالزایی در آنها را فراهم کند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر، سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: جزئیات طرح مذکور از جمله وسعت مناطق جغرافیایی و پیشنهادات نمایندگان درباره آن در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دومین دستور کار کمیسیون اقتصادی در جلسه امروز طرح اصلاح قانون مبارزه با پولشویی بود که این طرح در کمیته پولی و بانکی مورد بررسی قرار گرفته بود، اضافه کرد: براساس ماده 45 آیین نامه داخلی در جلسه امروز گزارشی از بی توجهی برخی دستگاه ها در زمینه اجرای تعهدات خود در این قانون ارائه شد.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه طرح مذکور با حضور نمایندگان بانک مرکزی و مسئولان مربوطه چکش کاری شد، ادامه داد: در نشست امروز مباحثی در حوزه جلوگیری از فرارهای مالیاتی و مبارزه با پولشویی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد هفته آینده درباره آن تصمیم گیری شود

نظر شما