شناسهٔ خبر: 166667 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پرداخت اجاره بهای اقشار ضعیف در تهران

مسکن43 شهردار منطقه 13 تهران از اجرای طرح مستأجران به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: بر اساس این طرح، اجاره بهای مستأجرانی که در شرایط اقتصادی ناشی از کرونا قادر به پرداخت اجاره نیستند، انجام می شود.

به گزارش «نماینده»،مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه 13 تهران، درباره برنامه های شهرداری منطقه به مناسبت هفته بسیج برای اقشار ضعیف جامعه اظهارداشت: هفته بسیج، بزرگداشت جانفشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته بنابراین ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در سال جاری با شعار محوری «بسیج، پیشرو خدمت و امید آفرین» از روز جمعه گذشته و بر اساس پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی از اجرای  طرح مستأجران با همکاری دبیران شواریاری محلات خبر داد و گفت: این طرح به منظور یاری رساندن به مستأجرانی است که در شرایط اقتصادی ناشی از کرونا قادر به پرداخت به اجاره بها  نیستند.

رحمان زاده به اجرای طرح همسایه اشاره کرد و افزود: پیرو دستورالعمل اجرایی سازمان بسیج شهرداری تهران، طرح بازسازی و تعمیر منازل خانواده شهدا و جانبازان به همت حوزه بسیج شهرداری منطقه نیز آغاز شد.

وی افزود: در این طرح که با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در منزل خانواده های شهید به اجرا در می‌آید ، فعالیت‌های عمرانی متعددی از قبیل لوله کشی و تعمیرات کف آشپزخانه، گچکاری دیوارها، تعمیر سرویس های بهداشتی و... انجام می شود.

شهردار منطقه۱۳  با بیان اینکه همزمان با آغاز هفته بسیج مستضعفین، فضاسازی محیطی در دستور کار قرار گرفت، اظهارداشت: فضاسازی محیطی و اکران بنرهای هفته بسیج در ساختمان های تحت پوشش شهرداری منطقه انجام شد.

به گفته وی اجرای پویش هر بسیجی یک خدمت، برگزاری مسابقات مجازی با محوریت مکتب حاج قاسم سلیمانی و گام دوم انقلاب،  دیدار مجازی با خانواده معظم شهدا و تقدیر از بسیجیان نمونه از جمله اقدامات حوزه بسیج منطقه ۱۳ است.

رحمان زاده گفت: ضد عفونی مراکز پر تردد و ساختمان منطقه با همکاری بسیجیان و توزیع بسته‌های بهداشتی به خانواده های شهدا با همکاری ایثارگران را بخش دیگر اقدامات  شهرداری منطقه ۱۳ است.

برچسب‌ها:

نظر شما