شناسهٔ خبر: 166658 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

کشورهای آزادی‌خواه با الگوگیری از تفکر بسیج در مقابل دشمنان‌شان ایستاده‌اند

شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای آزادی خواه دنیا با الگوگیری از تفکر بسیج توانسته اند در مقابل دشمنان بایستند و پیروز شوند.

به گزارش «نماینده» شهریار حیدری ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، گفت: کشورمان طی چهار دهه گذشته همواره مورد هدف توطئه های مختلف قرار داشته و این امر در حالیست که این دسیسه ها با همت بسیجی مردم خنثی شده است.

نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عنوان مثال کشورمان به مدت هشت سال درگیر جنگ تحمیلی از سوی بعثی ها بود اما مردم در قالب نیروهای بسیجی اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران به دشمنان واگذار شود.

وی با اشاره به اینکه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی شاکله تفکر بسیج است، ادامه داد: بر این اساس تولید قدرت، فرهنگ و تمدن برای انقلاب اسلامی در گرو تفکر بسیج است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه استقلال طلبی از دیگر مولفه های تفکر بسیج بشمار می رود، افزود: متعاقبا کشورهای آزادی خواه دنیا مانند فلسطین، یمن، لبنان و غیره با الگوگیری از تفکر بسیج توانسته اند در مقابل دشمنان بایستند و پیروز شوند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بسیج بر گرفته از آرمان های والای امام خمینی (ره) است، خاطرنشان کرد: رهبر کبیر انقلاب تاکید جدی بر انقلاب مردمی داشتند و همواره بر مردم تکیه کردند.

نظر شما