شناسهٔ خبر: 166633 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

موسوی لارگانی: مجلس برای قطع یارانه ثروتمندان در لایحه بودجه 1400 برنامه دارد

موسوی لارگانی/2 عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از برنامه مجلس برای الزام دولت به قطع یارانه ثروتمندان در لایحه بودجه 1400 کل کشور خبر داد.

به گزارش«نماینده»، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از برنامه مجلس برای قطع یارانه ثروتمندان در لایحه بودجه 1400 خبر داد و اظهار داشت: مجلس یازدهم حمایت از قشر آسیب‌پذیر جامعه را در اولویت‌های اصلی کار خود قرار داده است.

وی افزود: در راستای حمایت و کمک به دهک‌های پایین جامعه ما نمایندگان مجلس برنامه‌  جدی برای الزام دولت برای قطع یارانه ثروتمندان و اعطای آن به قشر آسیب‌پذیر جامعه داریم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: هر چند قبلا موضوع حذف یارانه ثروتمندان به طور کلی مطرح شده و مورد تأکید نمایندگان بود، اما ما بنا داریم پیشنهاد آن را به طور جدی و به منظور قید و لحاظ کردن آن در لایحه بودجه 1400 در مجلس مطرح کنیم و این بار این تأکید و برنامه ما جدی است و برای اجرای آن مصمم هستیم.

موسوی لارگانی ضمن انتقاد از رویکرد دولت در جریان مدیریت هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: متأسفانه هنوز هم بسیاری از ثروتمندان حاضر نیستند از دریافت یارانه خود انصراف دهند و این جای بسی تعجب است.

وی بر همین اساس اضافه کرد: حرف ما این است که فردی که به طور مثال ماشین چند میلیاردی سوار می‌شود، قطعا نباید یارانه دریافت کند. لذا ما موضوع الزام دولت به قطع یارانه ثروتمندان و لحاظ کردن آن در لایحه بودجه 1400 را به طور  جدی دنبال خواهیم کرد تا تبدیل به یک قانون و الزام شود.

نظر شما