شناسهٔ خبر: 166610 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

تفکر بسیجی به تحریم و تهدید دشمن اعتنا نمی‌کند

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: تفکر بسیجی به هیچ وجه توطئه، تحریم و تهدید را نمی‌شناسد و به عبارت بهتر به آن اعتنا نمی‌کند.

به گزارش «نماینده»،حجت الاسلام حسن نوروزی با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: روحیه و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس باعث شد که کشورمان از گزند دشمنان در امان بماند و جنگ را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی بیان کرد: در دوران جنگ تحمیلی، همه کشورهای جهان بجز چند کشور در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستادند و به دشمن کمک مالی، سیاسی و اطلاعاتی کردند اما ما در ۸ سال دفاع مقدس ایستادگی کردیم و فعالیت نیروهای بسیجی باعث شد که در مقابل دشمنان پیروز شویم.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نیروهای بسیجی در زمان جنگ با تمام قدرت و بدون چشم داشت به دریافت حقوق و مزایا در مقابل دشمن ایستادند و عقب نشینی نکردند و همین مسئله باعث پیروزی نظام جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان شد.

نوروزی اظهار داشت: روحیه بسیجی داشتن به معنای آن است که ما نباید از هیچ تلاشی برای انقلاب اسلامی مضایقه کنیم و کسی که تفکر بسیجی دارد، به هیچ وجه به مسائل مادی و کسب مقام‌های دنیوی توجه نمی‌کند بلکه فقط به دنبال بقای نظام جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: اگر ما به دنبال حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستیم، باید روحیه بسیجی را مورد توجه جدی قرار دهیم و بدانیم که مردم در زمان انقلاب حزبی و سیاسی نبودند بلکه مخلصانه از انقلاب اسلامی دفاع کردند و در شرایط فعلی هم باید تفکر بسیجی تقویت شود تا از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان صیانت کنیم.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس اظهار داشت: تفکر بسیجی نه حزب دارد و نه به جایی وابستگی دارد بلکه دفاع از ارزش‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی را مورد توجه قرار می‌دهد و ما قطعاً با تفکر بسیجی می‌توانیم در مقابل دشمنان بایستیم و نقشه‌های شوم آنان را خنثی کنیم.

وی افزود: تفکر بسیجی به هیچ وجه توطئه، تحریم و تهدید را نمی‌شناسد و به عبارت بهتر به آن اعتنا نمی‌کند بلکه خالصانه دفاع از ارزشهای انقلاب و نظام را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد و معتقد است که با تکیه بر توان داخلی می‌توان در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و پیروز شد.

برچسب‌ها:

نظر شما