شناسهٔ خبر: 166605 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ماجرای نامه حناچی به وزیر رفاه/ افتتاح ایستگاه مترو امیرکبیر در ماه جاری

نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از ارسال نامه شهردار پایتخت به وزیر رفاه خبر داد و گفت: ایستگاه مترو امیرکبیر احتمالا در ماه جاری افتتاح می شود.

به گزارش «نماینده»، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ، درباره موضوع محقق شدن اوراق مشارکت جهت توسعه واگن‌های مترو اظهار داشت: متأسفانه مشکلاتی در این زمینه ایجاد شده و بانک رفاه معتقد است که به علت بدهی‌های سابق شهرداری در دوره‌های گذشته ضمانت‌ها را از شهرداری کنونی برای محقق شدن اوراق مشارکت قبول نمی‌کند.

وی افزود: این در حالی است که در حال حاضر شهرداری بدهی‌ ندارد و به دلیل شرایط کرونا توسعه واگن‌های مترو امری ضروری است بر همین اساس پیروز حناچی شهردار تهران نامه‌ای به شریعتمداری، وزیر رفاه نوشته و درخواست شده که موضوع اوراق مشارکت هر چه سریع‌تر محقق و وصول شود تا واگن‌های مورد نیاز خریداری، ایستگاه های جدید افتتاح و جهت خدمت‌رسانی به شهروندان استفاده شود.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران به بازدید اخیر خود از ایستگاه مترو برج میلاد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه همه ظرفیت‌ها به صورت کامل برای استفاده معلولان در این ایستگاه در نظر گرفته شده است.

نژادبهرام  بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته قرار شده است که ایستگاه‌های جدید را بدون مناسب‌سازی برای معلولان افتتاح نکنیم و ایستگاه‌های قدیمی در حال مناسب‌سازی است.

وی از افتتاح ایستگاه مترو امیرکبیر خبر داد و گفت: احتمالا این ایستگاه در ماه جاری به بهره برداری می رسد که در منطقه 14 و در مجاور پلازای امیرکبیر قرار گرفته است.

نظر شما