شناسهٔ خبر: 166599 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مخالفت با ایجاد اداره کل جدید در شهرداری تهران/ باید جلوی فربه شدن شهرداری را بگیریم

شورای شهر عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ایجاد اداره کل سلامت، ایمنی و محیط زیست نیازی به ساختار تشکیلاتی جدید ندارد، گفت: این مسأله سبب فربه شدن شهرداری تهران می‌شود.

به گزارش «نماینده»  سیدحسن رسولی، عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره ایجاد واحد HSE یا اداره کل سلامت، ایمنی و محیط زیست در شهرداری تهران گفت: تشکیل این واحد برخلاف برنامه سوم توسعه است و نظرات شهرداری در این خصوص فاقد اعتبار است چرا که هر روز یک نظری در این زمینه از سوی شهرداری مطرح می‌شود.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نیاز داریم مجموعه واحدهای ایمنی یکپارچه و کارآمد داشته باشیم و در این مسأله هیچ تردیدی نیست گفت: در حال حاضر بخش‌های اجرایی و عملیاتی سازمان آتش‌نشانی متولی ارائه خدمات ایمنی است.

وی بیان داشت: با این موضوع که انسجام و وحدت در امر ایمنی داشته باشیم موافقم اما علیرغم همه وظایف قانونی پنبه اصلاح ساختار را زده‌امی و نباید همان روالی که در گذشته ایجاد شد و معاونت‌های غیرقانونی شکل گرفت را پیگیری کنیم.

وی گفت: امروز هر ریالی که در حوزه معاونت مناطق هزینه می‌شود خلاف قانون است همچنین پول‌های هزینه شده در معاونت اجتماعی و فرهنگی، منابع انسانی و ... برخلاف قانون است و من با یک فوریت ایجاد واحد HSE با ساختار تشکیلاتی جدید مخالفم.

رسولی یادآور شد: این مسأله نتیجه جز فربه شدن شهرداری ندارد و هدفی که طراحان دنبال آن هستند محقق نخواهد کرد.

نظر شما