شناسهٔ خبر: 166585 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تمهیدات ناوگان اتوبوسرانی تهران برای فصل سرما

اتوبوسرانی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تدابیر و تمهیدات این مجموعه برای استمرار خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان در فصل سرما خبر داد.

به گزارش «نماینده» محمود ترفع درباره تدابیر زمستانه شرکت واحد اتوبوسرانی اظهارداشت: پیش‌بینی‌های مورد نظر به ویژه برای مسیرهای شمالی پایتخت و توقفگاه‌های واقع در سامانه‌های برف‌خیز به عمل آمده تا ناوگان با آمادگی لازم در سطح شهر فعالیت کند.

وی با اعلام اینکه نسبت به تجهیز ناوگان امدادخودرو به امکانات لازم و مجهز کردن آنها به زنجیر چرخ اقدام شده است، افزود:کیسه‌های شن و نمک از قبل دپو شده تا هنگام بارش برف به ویژه در خطوط شمالی - جنوبی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای همه اتوبوس‌ها ضد یخ زده شده و گروه زنجیربند آمادگی دارند تا در صورت بارش برف و یخ‌زدگی معابر، نسبت به تجهیز اتوبوس‌ها به زنجیر چرخ اقدام کنند، اظهار کرد: نیروهای عملیاتی شرکت واحد در آماده‌باش کامل هستند و خودروهای امدادی در مسیرهای شیب‌دار مستقر شده‌اند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تعویض باتری اتوبوس‌هایی که باتری‌های آنها به اتمام رسیده است، خبر داد و خاطرنشان کرد: ناوگان اتوبوسرانی تهران تحت هر شرایطی در کنار شهروندان است و در صورت بارش برف و برودت هوا، وقفه‌ای در خدمات‌رسانی به مسافران ایجاد نخواهد شد و با تمام توان در خدمت مردم خواهیم بود.

نظر شما