شناسهٔ خبر: 166570 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

بخاطر اختلاف سلیقه با وزیر، اعتماد مردم نباید نسبت به حوزه درمان کاهش یابد.

یحیی ابراهیمی عضو کمیسیون بهداشت گفت: بی انصافیست که به جای خسته نباشید افکار عمومی را در سراسر کشور ملتهب کنیم و بخاطر اختلاف سلیقه با وزیر اعتماد مردم را نسبت به حوزه درمان کاهش دهیم.

یحیی ابراهیمی عضو کمیسیون بهداشت در گفتگو با «نماینده» دربارۀ استعفای معاون وزیر بهداشت گفت :نسبت به آقای ملک زاده ارادت داریم و استاد عزیر ما هستند اما نباید استعفا نمی کردند زیرا خودشان یکی از صاحب نظران در مقولۀ مدیریت کرونا و یکی از مشاروان و وزیر بهداشت بوده اند.

نماینده دلفان و سلسله با اشاره به اینکه افزود: ایشان که خودشان را در زمینه مدیریت کرونا مدعی مسئولیت می دانستند اگر ضعفی در کار می بینند خودشان یکی از کسانی هستند که باید پاسخگو باشند.

وی افزود:اگر ضعفی در کار نبوده ایشان با ایجاد فضای روانی و التهاب به گونه ای رفتار کرده اند که گویی در حوزه بهداشت و درمان کوتاهی شده است؛ ظلمی در حق کادر درمان و پزشکان است که انگار تلفات سنگین به وجود آمده تقصیر کادر بهداشت درمان و پزشکان است. این فضا سازی رسانه ای در حالی است که وزیر محترم و مجموعه وزارتخانه چه پزشکان و کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا در تلاش هستند.

ابراهیمی گفت: بی انصافیست که به جای خسته نباشید افکار عمومی را در سراسر کشور ملتهب کنیم و بخاطر اختلاف سلیقه با وزیر اعتماد مردم را نسبت به حوزه درمان کاهش دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد این التهاب و بی اعتمادی مردم نسبت به کادر درمان گناه نابخشودنی است و آقای ملک زاده باید جواب دهند.

گفتگو: حدیث ابراهیمی راد

نظر شما