شناسهٔ خبر: 166561 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

مشکل اصلی مردم معیشت است نه تحریم

امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به رفتارهای دوگانه دولت، گفت: دولت در طول این هفت سال چیزی برای گفتن برای مردم نداشته و فقط دنبال فرافکنی است تا موضوعات حاشیه‌ای برجسته شود تا از پاسخگویی عملکرد خود فرار کند.

به گزارش «نماینده»، احمد امیر آبادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، درباره نامه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به رئیس مجلس مبنی بر اینکه اکنون دغدغه مردم یارانه و اعاده نیست بلکه رفع تحریم هاست، اظهار کرد: این اشتباه است دغدغه مردم امروز رفع تحریم‌ها نیست بلکه مشکل اصلی مردم حل مشکلات معیشتی و اقتصادی است.


وی ادامه داد: حل مشکلات اقتصادی یا با توان داخلی انجام می‌شود یا با استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی کشورهای همسایه و دوست امکان پذیر است. باید بدانیم چگونه می‌توان مشکلات مردم را حل کرد وگرنه بخواهیم مشکلات مردم و تحریم‌ها را بهانه کنیم و عزت ملت ایران را زیر پا بگذاریم این اصلا قابل قبول نیست.


عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به رفتارهای دوگانه دولت، گفت: دولت در طول این هفت سال چیزی برای گفتن برای مردم نداشته و فقط دنبال فرافکنی است تا موضوعات حاشیه‌ای برجسته شود تا از پاسخگویی عملکرد خود فرار کند.


امیرآبادی تصریح کرد: دولت مکلف است نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشد یعنی در آن زمان‌هایی که به مردم قول می‌داد که مشکلات کشور را می‌تواند حل بکند حال باید پاسخگو باشد که چرا نتوانسته است حل کند.


وی بیان کرد: در این صورت دولت هر زمان مسائل حاشیه‌ای را مطرح می‌کند که به نوعی از پاسخگویی عملکرد ضعیف خود فرار کند.

نظر شما