شناسهٔ خبر: 166538 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

دستگاه‌های اطلاعاتی و قوه قضائیه باید به تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی ورود کنند

سرگزی نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی به تخلفات در ایام انتخابات‌های گوناگون که در فضای مجازی صورت می‌گیرد ورود کنند و اجازه جولان به متخلفین ندهند.

به گزارش «نماینده» محمد سرگزی به تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: متاسفانه هر زمانی که به انتخابات‌های گوناگون نزدیک می‌شویم اصول اخلاقی توسط برخی کاندیداها برای رسیدن به قدرت زیر سوال می‌رود.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی بسیاری از فعالیت‌هایی که در ایام انتخابات توسط برخی از افراد برای تصاحب قدرت صورت می‌گیرد مورد بررسی قرار می‌گیرند مشاهده خواهد شد که مشمول بسیاری از عناوین مجرمانه هستند چرا که مرتکب افعال مجرمانه‌ای شده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نهادهایی نظیر پلیس فتا، دستگاه‌های اطلاعاتی و قوه قضائیه باید به مسئله تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی ورود کنند؛ البته ناگفته نماند که برخی اوقات نیاز به شکایت افراد نیست و فقط به دلیل بر هم زدن نظم عمومی باید به این موضوع وارد شوند تا امکان جولان دادن به چنین افرادی داده نشود.

وی اظهار کرد: ناظران انتخاباتی باید بی‌اخلاقی‌های فضای مجازی را مورد نظارت قرار دهند چرا که اگر فردی بخواهد برای به دست آوردن یک کرسی متوسل به افعال مجرمانه شود؛ قطعا صلاحیت نشستن بر آن کرسی مد نظر را ندارد ضمن اینکه اگر جایی مشخص شد به صورت شبکه‌ای تخلفاتی را انجام می‌دهند باید با جدیت توسط دستگاه قضایی با آنها برخورد شود

نظر شما