شناسهٔ خبر: 166459 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مجلس به دنبال جایگزینی برای تامین بودجه معیشتی

احسان ارکانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه جلسه کمیسیون بودجه برای اصلاح طرح تامین کالاهای اساسی بدون نتیجه باقی ماند، گفت: دولت زیر بار تامین منابع مالی این طرح نمی‌رود.

به گزارش «نماینده»، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون بودجه مجلس گفت: در جلسه امروز اصلاح طرح تأمین کالاهای اساسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که این جلسه بدون جمع‌بندی و نتیجه‌گیری نهایی به پایان رسید.

وی افزود: دولت زیر بار تأمین منابع مالی این طرح نمی‌رود و شورای نگهبان هم می‌گوید که دولت باید رسماً اعلام کند که منابع مالی این طرح را پذیرفته است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: تلاش داریم تا آلتراناتیو دیگری را برای تأمین منابع مالی طرح تأمین کالاهای اساسی پیدا کنیم و در جلسات بعدی کمیسیون این موضوع مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

ارکانی خاطرنشان کرد: شنیده‌ها حاکی از آن است که دولت بنا دارد تا طی ماه‌های آینده از محلی که در طرح تأمین کالاهای اساسی در نظر گرفته شده منابعی را برای همین منظور در بودجه ۱۴۰۰ در نظر بگیرد و استنباط ما از این رفتار دولت این است که قوه مجریه نمی‌خواهد این موضوع به نام مجلس تمام شود.

نظر شما