شناسهٔ خبر: 166454 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فعالیت بورس در دو هفته آینده منتظر ابلاغ ستاد ملی کرونا

بورس مدیرکل روابط عمومی سازمان بورس با بیان اینکه تصمیمی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد فعالیت تهران در دو هفته آینده ابلاغ نشده است، گفت: فعالیت بورس در این مدت منتظر تصمیم ستاد ملی است.

به گزارش «نماینده»،سیاوش وکیلی در مورد فعالیت بورس در دو هفته آینده در صورت تعطیلی تهران، گفت: هنوز هیچ مصوبه و ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به سازمان بورس ابلاغ نشده و در این زمینه هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است. 

مدیرکل روابط عمومی سازمان بورس افزود: ما منتظریم که ستاد ملی مقابله با کرونا چه تصمیمی می‌گیرد و بعد از آنکه ابلاغ شد، به اطلاع سهامداران و مردم می‌رسانیم، اما هنوز هیچ مصوبه‌ای به ما ابلاغ نشده است. 

وکیلی همچنین تأکید کرد: روال بورس معمولاً این گونه بوده است که در شرایطی مانند آلودگی هوا یا بارندگی‌های شدید فعالیت بورس هم تابع بانکها است، یعنی اگر طبق مصوبات مراجع بالاتر، بانکها تعطیل شوند، بورس هم تعطیل می‌شود و اگر بانکها فعالیت کنند، بورس هم به کار خود ادامه می‌دهد.

وی گفت:‌ در مورد مطلبی که گفته می‌شود احتمال دارد فعالیتهای تهران به مدت دو هفته تعطیل شود، این امر منتظر مصوبه ستاد ملی مقابله با کروناست که هنوز هیچ مصوبه و ابلاغیه‌ای از سوی این ستاد به سازمان بورس نرسیده است. 

وی تأکید کرد: هنوز بحث بر سر تعطیلی دوسوم کارمندان و فعالیت ادارات با یک سوم باقیمانده است و تصمیم قطعی از سوی ستاد ملی کرونا اتخاذ نشده و سازمان بورس و فعالیت بورس تهران هم منوط به تصمیم ستاد ملی است.

برچسب‌ها:

نظر شما