شناسهٔ خبر: 166331 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

بازدید رئیس گروه پارلمانی ایران در (APA) از نیروهای مستقر در مرز با آذربایجان و ارمنستان

معصومه پاشایی رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در (APA) از نیروهای مستقر در مرز مشترک جمهوری اسلامی ایران با آذربایجان و ارمنستان بازدید کرد.

به گزارش «نماینده» رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در مجمع مجالس آسیایی (APA) از نیروهای مستقر در مرز مشترک جمهوری اسلامی ایران با آذربایجان و  ارمنستان بازدید کرد.

معصومه پاشایی بهرام  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در تشریح جزئیات این بازدید گفت: نیروهای ارتش و سپاه بنا به دستور فرمانده کل قوا در مرزهای شمال غرب مستقر شده‌اند.

نماینده مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این نیروها در آماده باش کامل و با روحیه بالا، گوش به فرمان رهبر عزیزمان هستند تا هرگونه تغییر احتمالی در جغرافیای مرزها و تحرکات تکفیری‌ها را پاسخی قاطع دهند چنانکه در تاریخ ماندگار شود.  همچنین مردم محلی نیز همچون هشت سال دفاع مقدس پذیرای این عزیزان هستند و سعی می‌کنند همکاری لازم را با نظامیان مستقر در مرزها داشته باشند.

وی تصریح کرد: همچنان که رهبر عزیزمان فرمودند ارمنستان باید خاک قره باغ را ترک کند ولی در اسلام حفظ امنیت اقلیت‌های مذهبی واجب است و باید امنیت جانی ارامنه مستقر در قره باغ تامین شود.

رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در مجمع مجالس آسیایی تاکید کرد: جمهوری آذربایجان باید هرچه سریعتر مزدوران اهدایی اردوغان را به ترکیه بازگرداند و بداند جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچگونه تغییر انسانی و تغییر در جغرافیای مرزهای بین المللی را نخواهد داد و کشور دوست و حامی آذربایجان بوده و خواهد بود.

نظر شما