شناسهٔ خبر: 166304 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

مزایای استفاده از محصولات پروتئین بار

پروتئین پروتئین یک عنصر مغذی ضروری است که از چندین ساختار در بدن شما پشتیبانی می کند.

پروتئین یک عنصر مغذی ضروری است که از چندین ساختار در بدن شما پشتیبانی می کند. شما می توانید پروتئین را در منابع متعددی از جمله تخم مرغ، گوشت، ماهی و آجیل پیدا کنید. با این حال، بسیاری از افراد برای دریافت مقدار توصیه شده روزانه خود به مکمل های پروتئینی اعتماد می کنند. محصولات پروتئین بار یکی از این گزینه ها است که چندین مزایای رژیم غذایی و سبک زندگی را دارد.

جایگزین میان وعده های غذایی

بسیاری از برنامه های کاهش وزن - به ویژه برنامه هایی که به عنوان "پروتئین بار" به بازار عرضه می شوند - برای کنترل بخش ها و کاهش کالری، به محصولات غذایی جایگزین وعده غذایی متکی هستند. محصولات غذایی جایگزین غذا معمولاً حاوی مقادیر زیادی پروتئین و فیبر هستند تا همراه با بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای اطمینان از تغذیه متعادل به شما کمک کنند تا مدت زمان بیشتری سیر بمانید.

ورزشکاران حرفه ای به اهمیت پروتئین در ساخت عضلات و جلوگیری از اجتماع چربی ها در بدن پی می برند. برای داشتن عضلات سالم و کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام، نیازی نیست که یک بازیکن حرفه ای باشید. خوردن محصولات پروتئینی مغذی و خوشمزه می تواند به هر کسی کمک می کند بدنی شگفت انگیز و متناسب بدست آورد.

افزایش انرژی

پروتئین برای حفظ انرژی برای ادامه کار در طول روز ضروری است. همانطور که بدن شما پروتئین را به آرامی هضم می کند،  انرژی مداوم بدن را تأمین می کند. وقتی احساس گرسنگی بین وعده های غذایی احساس می کنید یا اگر شما یک تمرین سنگین را به پایان رسانده اید، شیرینی پروتئین بار می تواند این نیاز را برطرف کند و در عین حال انرژی مقوی و با کیفیتی را فراهم می کند که می تواند انگیزه شما را برای ادامه مسیر برای رسیدن به اهداف تناسب اندام حفظ کند. همچنین میان وعده غذایی پروتئین بار که قبل از ورزش مصرف می شود، انرژی پایداری را در طول فعالیت شما تأمین می کند. همچنین بعد از تمرین های ورزشی مزایایی را به همراه دارد. اسیدهای آمینه موجود در محصولات پروتئین بار به شما کمک می کند تا عناصر سازنده مورد نیاز بدن خود برای تولید بافت عضلانی جدید، ترمیم پارگی های عضلانی میکروسکوپی که در طول تمرین شما ایجاد می شود را تامین کنید.

افزایش کالری سوزی

بدن شما قند خون اضافی را که بلافاصله برای انرژی استفاده نمی شود، به چربی تبدیل می کند. پروتئین با حفظ عضلات به افزایش میزان سوخت و ساز بدن کمک می کند. برای هضم پروتئین و هضم کربوهیدرات ها که باعث افزایش سوزاندن کالری می شود، انرژی بیشتری لازم است. به همین دلیل فقط با خوردن محصولات غذایی که پروتئین غنی دارند به طور طبیعی کالری بیشتری می سوزانید. از آنجایی که پروتئین همچنین به بدن شما کمک می کند تا عضله بسازد و آن را حفظ کند، به طور طبیعی با حفظ عضلات و تقویت آنها، کالری بیشتری نیز خواهید سوزاند.

شیرینی های پروتئین بار اچ‌بی‌سوئیت

شیرینی های پروتئین بار اچ ‌بی‌ سوئیت یک میان وعده عالی بشمار می رود. مطالعات نشان داده است که خوردن میان وعده هایی مانند شیرینی پروتئین بار می تواند به رژیم های غذایی کمک کند تا در مقایسه با میان وعده ای که از اکثر کربوهیدرات ها تشکیل شده، احساس سیری بیشتری داشته باشید. خوردن پروتئین یک روش عالی برای حفظ روند کاهش وزن است زیرا شما را سیر می کند و برای مدت طولانی تری احساس رضایت می کنید و به شما کمک می کند تا از وسوسه خوردن تنقلات در طول روز جلوگیری کنید.

شیرینی های پروتئین بار اچ ‌بی‌ سوئیت نه تنها خوشمزه هستند، بلکه به شما کمک می کنند تا ولع مصرف شیرینی و شوری را برآورده کنید. همچنین از نظر بالینی ثابت شده است که میزان کالری دریافتی در وعده بعدی را به طور متوسط 21 درصد کاهش می دهند. این شیرینی ها می توانند با کمک به تثبیت سطح قند خون تا 9 ساعت، از گرسنگی بین وعده های غذایی، بهتر از هر محصول دیگری جلوگیری کنند.

در نظر داشته باشید که محصولات پروتئین بار تمام مواد مغذی و آنتی اکسیدان موجود در میوه های تازه، سبزیجات و غلات را به صورت کامل تأمین نمی کنند بنابراین شما نمی توانید برای رژیم غذایی خود از محصولات پروتئین بار به عنوان یک جایگزین کامل وعده های غذایی اعتماد کنید. همچنین از محصولات پروتئین بار با مقادیر قابل توجهی قند، چربی و سدیم پرهیز کنید و به دنبال آنهایی باشید که حاوی کمتر از 140 میلی گرم سدیم هستند و حاوی منابع قند اضافه شده مانند ساکارز، عسل و ... هستند. شما باید مصرف قند خود را به 25 گرم در روز برای خانم ها و 37.5 گرم در آقایان محدود کنید، بنابراین مطمئن شوید که شیرینی های پروتئین بار مقدار قابل توجهی از میزان حجم مجاز مورد نیاز شما را در بر نمی گیرند.

نظر شما