شناسهٔ خبر: 166300 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه وطن امروز

پیشرفت گفتمان اسلام و دریوزگی‌«مکرون»

مجید نصیرایی همان‌طور که در صدر اسلام کفار با پیامبر اعظم(ص) و پیروان حضرت و نیز اسلام برخورد می‌کردند، امروز هم شاهدیم همان مدل توهین‌ها و هتک‌حرمت‌ها، به بهانه تمدن(!) و ادعای حقوق بشر در حال رخ دادن است.

نماینده/حجت‌الاسلام مجید نصیرایی،سخنگوی کمیسیون فرهنگی: همان ‌طور که در صدر اسلام کفار با پیامبر اعظم(ص) و پیروان حضرت و نیز اسلام که حرکت تازه خود را برای معرفی آرمان‌ها و ارزش‌ها شروع کرده بود برخورد می‌کردند، امروز هم شاهدیم همان مدل توهین‌ها و هتک‌حرمت‌ها، اذیت و آزارها، محاصره‌های اقتصادی، هجمه‌های امنیتی و توهین‌ها به بهانه تمدن(!) و ادعای حقوق بشر در حال رخ دادن است.  مثلا به زنان مسلمان در خیابان‌های کشورهای اروپایی جسارت می‌کنند و حجاب از سرشان برمی‌دارند. 

این دسیسه‌های امروز همان رفتاری است که کفار، منافقان و ملحدان در دوران حیات حضرت محمد مصطفی صلی‌الله علیه وآله انجام می‌دادند. امروز امثال رئیس‌جمهور خام‌اندیش و تازه به دوران رسیده فرانسه و کسانی که به اسلام و ارزش‌های آن توهین می‌کنند، در واقع همان مسیری را که کفار در طول تاریخ ادیان الهی طی کردند پیش گرفته‌اند.  توهین رئیس‌جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اسلام برای ما و برای سردمداران کشورهای به‌اصطلاح متمدن پیامی را به دنبال دارد.  نخست برای ابوجهل‌ها و فرعون‌های امروز عالم که بدانند پیام اسلام، پیام سعادت حقیقی بشر است و زندگی سعادتمند که به همه ابعاد آن به‌درستی پرداخته شده را نوید می‌دهد، آرامش، امنیت، توسعه آسایش و رفاه در این زندگی نوید داده شده است. دومین پیام برای مسلمانان است که نوید پیشرفت اسلام را می‌دهد. اسلام ناب همه قله‌های پیشرفت و تمدن را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد. 

این دست و پا زدن‌های اروپا نشان از پیشرفت اسلام دارد. گفتمان اسلام در حال پیشرفت است و دریوزگی مکرون هم نشان از همین پیشرفت است. 

سیاستمداران غربی نمی‌دانند چگونه جلوی حرکت پرشتاب اسلام را بگیرند و اینگونه به بیچارگی افتاده‌اند. بدون‌شک مقاومت است که ما را به تمام اهداف‌مان و تمام آنچه به دنبال آن در دنیا و آخرت هستیم، خواهد رساند.  پیروان اندک و انگشت‌شمار حضرت رسول‌الله اعظم(ص) در برابر دسیسه‌های کفار و منافقان ایستادگی کردند و همه سختی‌ها را تاب آوردند و نتیجه این شد که جمع اندک آن زمان، امروز 2 میلیارد نفر شده و تمام کاخ‌های ستمگران عالم را به لرزه درآورده است. 

البته نباید به کم بودن دوستان و زیاد بودن دشمنان اهمیت داد بلکه باید به حرف حق و راه اصولی که وعده داده شده، استوار بود و بر این حرکت اسلامی پافشاری کرده و مسیر توحید و اسلام ناب را فردی و جمعی طی کنیم.

 روزی که پیامبر اسلام، تبلیغ را آغاز و توحید را برای مردم تبیین فرمودند، کسی اسلام را نمی‌شناخت؛ عمده کسانی که به رسول اکرم ایمان آوردند، اقشار ضعیف جامعه بودند که نه مالی داشتند و نه امکانات رفاهی اما گام‌هایی در جهت ارزش‌های انسانی و اهداف والای اسلامی برداشتند که امروز این گام‌ها به فتح‌الفتوح در بین تمام ارزش‌های به اصطلاح انسانی غربی دست پیدا کرده است. 

با توهین و جسارت کردن‌ها نه‌تنها نمی‌توانند در مقابل اسلام ناب بایستند بلکه شاهد خواهند بود حرکت پرشتاب اسلام روزبه‌روز سرعت خواهد یافت و در آینده نزدیک با اروپایی مواجه خواهیم بود که اکثریت آن را مسلمانان تشکیل خواهند داد؛ ان‌شاءالله. 

نظر شما