شناسهٔ خبر: 166210 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

همه مشکلات اقتصادی کشور به تحریم‌های دشمن مربوط نمی‌شود

آصفری نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه برخی از مسئولان برای حل مشکلات کشور به دنبال انتخابات آمریکا باشند اشتباه استراتژیک بوده؛ چرا که معتقدیم بسیاری از مشکلات فعلی محصول سوء مدیریت مسئولان است.

به گزارش «نماینده»، محمد حسن آصفری، با اشاره به اینکه انتخابات آمریکا هیچ تاثیری بر مرتفع شدن مشکلات کشور نخواهد داشت، اظهار کرد: هر شخصی در آمریکا رئیس‌جمهور آمریکا شود هیچ تاثیری بر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشورمان نخواهد داشت.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: معتقدیم که همه مشکلات اقتصادی کشور به تحریم‌های دشمن مربوط نمی‌شود؛ چرا که در حال حاضر بسیاری از کالاها و مواد اولیه کارخانجات در گمرکات دپو شده و بدون هیچ دلیلی نیز اجازه خروج این کالاها را نمی‌دهند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت بایستی نگاه استانداردی را که در زمان آرامش داشته، کنار بگذارد و آرایش جنگی به خود بگیرد و به صورت جهادی عمل کند تا مشکلات معیشتی و اقتصادی مرتفع شوند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و امور شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: دولتی‌ها اعلام می‌کنند که کشور در حال جنگ اقتصادی است؛ بنابراین باید از دولت پرسید که آیا در زمان جنگ اقتصادی باید سکوت پیشه کرد و هیچگونه عکس‌العملی از خود نشان نداد؟ دولت باید روحیه جنگی و تهاجمی در قبال جنگ اقتصادی که دشمن به راه انداخته داشته باشد و از تدافع خارج شود تا مشکلات تولیدکنندگان و مردم مرتفع شود.

آصفری تصریح کرد: هیچ اتفاقی با انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا برای کشورمان رخ نخواهد داد و تا زمانی که دولت متوجه نشود که بایستی از توانمندی‌های داخلی استفاده کند تحولی  نیز صورت نخواهد گرفت.

وی اظهار کرد: آیا آمریکایی‌ها به مردم گفتند که وارد بورس شوند یا اینکه شخص رئیس جمهور و وزیر اقتصاد مردم را ترغیب به انجام چنین کاری کردند؛ لذا تا زمانی که تیم اقتصادی دولت برنامه‌ریزی مدونی نداشته باشد اوضاع نابسامان خواهد بود.

نظر شما