شناسهٔ خبر: 166141 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قالیباف در واکنش به حادثه تروریستی افغانستان:

آمریکا و صهیونیست مسئول جنایت‌های داعش هستند

قالیباف رئیس مجلس درباره جنایت داعش در افغانستان تاکید کرد: مسئول مستقیم تمامی جنایت‌های داعش، بنیانگذاران آدم‌کش آمریکایی و صهیونیست و تامین کنندگان مالی آنها در منطقه و حامیان آنها هستند.

به گزارش «نماینده»  محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی بنیانگذاران آمریکایی و صهیونیستی داعش را مسئول مستقیم تمامی جنایت‌های این گروه تروریستی دانست و ضمن تسلیت به مناسبت باختن تعدادی از مردم افغانستان در حادثه تروریستی اخیر نوشت: جوانان غیور و مجاهد افغانستانی سرانجام بانیان، عاملان، مجریان و حامیان تروریسم و اشغال را در افغانستان ریشه‌کن خواهند کرد.

قالیباف در توئیتی با هشتک "تسلیت افغانستان" در این باره نوشت: مسئول مستقیم تمامی جنایت‌های داعش، بنیانگذاران آدم‌کش آمریکایی و صهیونیست، تامین کنندگان مالی آنها در منطقه و حامیان آنها هستند. هر قدمی در راستای تقویت هر یک از این جنایتکاران، دشمنی با آرامش، رفاه و صلح منطقه است.

‌رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جنایت داعش علیه فرزندان نازنین افغانستان دل همۀ ما را به درد آورد اما دلخوشیم که جوانان غیور و مجاهد افغانستانی سرانجام بانیان، عاملان، مجریان و حامیان تروریسم و اشغال را در افغانستان ریشه‌کن خواهند کرد.

نظر شما