شناسهٔ خبر: 166062 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آْصفری: مجلس آمادگی تصویب لوایح اقتصادی دولت را دارد

محمدحسن آصفری در حاشیه بازدید از سایت «نماینده» عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: مجلس در مورد مسائل اقتصادی و معیشتی این آمادگی را دارد که درصورت ارائه لایحه از سوی دولت آن را تصویب کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد حسن آصفری عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پارلمان طی تذکری با استناد به مواد ۱۳۷ و ۱۴۵ و ۱۵۲ آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: رئیس جمهور در جلسه هیات دولت گفتند خیلی از لوایحی که از دولت آمده مسائل معیشتی است. مجلس در مورد مسائل اقتصادی و معیشتی این آمادگی را دارد که درصورت ارائه لایحه از سوی دولت آن را تصویب کند.

وی افزود: مواردی که در جریان بررسی کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد مواردی نیست که به آن توجه نشده باشد، حجم زیادی از افراد هستند که برای این انتخابات ثبت نام می کنند بعضا ۳ تا ۴  هزار نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کنند و این مشکلی است که ما در این طرح آن را حل کرده ایم.

آصفری یادآور شد: در این طرح هم موضوع مدیر و مدبر و هم رجل  سیاسی آمده، وقت کمیسیون گرفته شده و سه ماه است با حضور کارشناسان مرکز پژوهش ها دولت و حقوقدانان روی این طرح کار کرده ایم لذا کنار گذاشتن آن مفهومی ندارد.

نظر شما