شناسهٔ خبر: 166056 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مجلس به دنبال تعامل با دولت است/قصد ما توهین به رئیس‌جمهور نیست

غنی نظری نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به دنبال آن هستیم با همکاری با دولت مشکلات مردم را حل کنیم و قصد ما تقابل و توهین به رئیس جمهور نیست.

به گزارش«نماینده» سید غنی نظری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی، گفت: مجلس شورای اسلامی به دنبال همکاری با دولت است و خواستار گفتگو و تفاهم با رئیس جمهور برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور است.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور باید مجلس را یار خود بداند نه بار و لازم است مشکلات را با مجلس شورای اسلامی مطرح کند تا با همکاری دولت و مجلس این مشکلات حل و فصل شود.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قصد ما تقابل و توهین به رئیس جمهور نیست، گفت: مجلس به دنبال همکاری با سایر قوا جهت حل مشکلات مردم است و همه باید دست به دست هم دهیم تا راهکارهای مناسبی جهت حل مشکلات پیدا شود.

نظری اظهار داشت: انتظار ما از رئیس جمهور این است که مشکلات را در مجلس مطرح کند نه در جلسه سران قوا، چرا که ما در مجلس خواستار همکاری بیشتر با دولت هستیم.

وی تاکید کرد: مردم از دعواهای سیاسی و جناحی خسته شده‌اند و همه ما که مدعی سرباز ولایت هستیم باید در عمل هم اینگونه باشیم و مشکلات مردم را حل کنیم.

این نماینده مجلس گفت: ما خواستار آن هستیم که رئیس جمهور هر چه سریع‌تر در مجلس شورای اسلامی جهت حل مشکلات مردم حضور یابد تا راهکارهای مشترکی را برای حل مشکلات اتخاذ کنیم.

نظر شما