شناسهٔ خبر: 166012 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

بررسی مشکلات کامیون‌داران بخش حمل و نقل فرآورده‌های نفتی کشور در کمیسیون انرژی

کمیسیون انرژی43 نمایندگان کمیسیون انرژی روز یکشنبه "مشکلات کامیون‌داران و رانندگان بخش حمل و نقل فرآورده‌های نفتی کشور" را با حضور نمایندگانی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و... بررسی خواهند کرد.

به گزارش «نماینده»  دستور کار کمیسیون انرژی مجلس شورای  اسلامی به تاریخ یکشنبه ۱۱ آبان ماه و دوشنبه ۱۲ آبان ماه به شرح ذیل اعلام شد.

نمایندگان این کمیسیون روز یکشنبه بررسی "طرح اساسنامه شرکت ملی گاز ایران" و بررسی "مشکلات کامیون‌داران و رانندگان بخش حمل و نقل فرآورده‌های نفتی کشور" را با حضور نمایندگانی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، سازمان تأمین اجتماعی، شهرداری تهران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، قرارگاه ثارالله، انجمن صنفی کامیون‌داران، سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت را در دستور کار دارند.

همچنین نمایندگان روز دوشنبه مسائل فعالان بخش خصوصی حوزه انرژی با حضور کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی ایران را بررسی می‌کنند و بررسی لایحه "قانون الحاق ۹  تبصره به قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی" در دستور کار دارند.

بنابراین گزارش در روز یکشنبه نیز کمیته نیرو کمیسیون انرژی "لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب" را بررسی خواهند کرد

نظر شما